ArmenMinAU Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hei Som sikkert mange andre her har jeg ikke helt planlagt sommeren, men har bestemt meg for å jobbe mindre denne sommeren. Elsker å reise/oppleve ting og trenger derfor noen tips for hva sommeren kan brukes til. Snakker ikke om en uke til syden her e.l., men noe litt kulere med høy opplevelsesfaktor. Trenger ikke være dyrt, men må man betale så må man betale. Kom med tips! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ural (mc-produsenten) arrangerer motorsykkkelturer gjennom Russland og innom Ural-fabrikken og mc-treff. Leie av sykkel + hotell og sånn er inkludert i prisen. Det er et skikkelig adventure. Finner ikke link nå, men om det er interresant så kan jeg høre med fattern. Vi har nemlig vurdert en slik tur flere ganger. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ural (mc-produsenten) arrangerer motorsykkkelturer gjennom Russland og innom Ural-fabrikken og mc-treff. Leie av sykkel + hotell og sånn er inkludert i prisen. Det er et skikkelig adventure. Finner ikke link nå, men om det er interresant så kan jeg høre med fattern. Vi har nemlig vurdert en slik tur flere ganger. Tøft, faren min hadde en Ural med sidevogn for noen år siden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Glemte å nevne at man på denne mc-safarien så kan man velge både med og uten sidevogn. Så om man er to og bare en med mc-lappen så er ikke det nødvendigvis noe problem. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Vurderer faktisk en MC tur på min egen sykkel på noen svingete Europaveier. Liker ikke å kjøre sykkelen min helt til der jeg skal, men vurderer f.eks. å sende den med tog til Alpene og ta det derfra. Det må være en drøm på racingsykkel. Men å kjøre nedover Europa er jo en opplevelse i seg selv, men er litt småredd for at sykkelen ikke takler kjøringen min over så lange avstander. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Det er det fine med denne turen. Du leier sykkel så det går ikke utover din egen. Skal prøve å få snakka med fattern for å få tak i link i morra. Tror det går over en uke eller 10 dager eller noe sånt edit: Her fant jeg noen som tilbyr sånne turer: http://www.welcome-ural.ru/tours/55/ Endret 23. april 2009 av Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå