Bata Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Sett "James Bond - Goldfinger"? Der har du løsningen. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det skulle du tenkt på. Håndleddsvarmer? Lenke til kommentar
Gjest Guest_blablabla_* Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hei igjen. Takk for masse bra svar! Kan nok gå med langermet og tynt når det blir for varmt, den ideen er fin. Glad det ikke er altfor mange useriøse kommentarer her også. Jeg er faktisk gutt. Men det ville ikke liknet meg å gått med åpen skjorte akkurat. Er ikke den typen i heletatt. Håper forresten at ingen kjefter på deg for å si at det er lurt med andre steder enn armen. Desverre "liker" jeg armen best. Jeg tror det er fordi jeg føler at døden er nærere når det er på armen, og i nærheten av pulsen osv. Jeg er faktisk usikker. Hvorfor ikke si det i sommer? Jeg er redd for hva dem vil si og gjøre med meg. Hvis dem blir kjempesinete på meg og ikke forstår, er ikke det noe jeg ønsker meg nå. Jeg vil bare drøye det mest mulig. Hva i James Bond - Goldfinger? Jeg har ingen god begrunnelse på hvorfor jeg gjør det. Jeg liker heller ikke psykologer. Jeg er redd dem sladrer til foreldra mine, og liker ikke helt måten dem behandler problemer på. Og jeg tror ikke jeg angrer så veldig i etterkant. Det er mest bare nå som sommeren kommer at jeg angrer litt, fordi det skaper problemet at jeg ikke får skjult det. Beklager at svarene mine er nesten oppramsing og teite, men er takknemlig for alle som skriver! Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 kvinnen i goldfinger blir malt med latex maling som dekekr kroppen helt, ho ble gjort om til gull i filmen av nettopp the goldfinger. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hjelp til på dekke over selvskading er uheldig, det er bedre at trådstarter får hjelp til sine problemer. Anbefaler trådstarter følgende: Her får du hjelp: Du kan ringe til: Mental Helses Hjelpetelefon, tlf 810 30 030 eller Røde Kors-telefonen for barn og ungdom: 800 33321 Helsesøster på skolen eller på helsestasjonen for ungdom kan være et godt sted å begynne Fastlegen din kan også hjelpe deg, og henvise deg til Barne- og ungdomspsykiatrisk klinikk (BUP) hvis det er behov for det Husk at alt helsepersonell har taushetsplikt, og har ikke lov til å fortelle videre det dere snakker om Les også mer her: http://www.psykisk.no/ungdom/sliter-du_/ Lykke til videre. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg