alexpea22 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Idag fikk jeg endelig ut fingeren, og formaterte PCn min. Jeg har tenkt å lage en image-fil av partisjonen vha DriveImage XML, slik at jeg bare loader den neste gang. Dokumenter og store filer lagrer jeg på en annen harddisk. Da lurer jeg på, hvilke programmer ville du installert FØR man lager et image av partisjonen? Her er dem jeg har installert foreløpig: - Driver Detective - 7-zip - AVG Free - CD Burner XP Pro 4 - Firefox - Foobar2000 - Foxit Reader - Flash Player - Java - .NET Framework - Vlc player - Microsoft Office 2003 - TuneUp Utilities 2009 Endret 23. april 2009 av alexpea22 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ikke MS office. Installerer istedet Open Office. Og så glemmer du visst å nevne drivere til hardware. Det MÅ man jo bare ha for at maskinen skal fungere skikkelig. Lenke til kommentar
alexpea22 Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Driver Detective funker som en gud på det området. Er betalende kunde der, og angrer aldri. Scanner hele systemet og finner drivere til hardware som ikke har drivere, samt oppdaterte drivere til alt annet. Genialt!!! Open office er noe dritt. Har prøvd det ut flere ganger, men det viser seg gang på gang at jeg ender opp med å skifte over til microsoft office. Worden i open office lagrer filene i rare format, og menyene er klumsete og unødvendig. Nei takk! Men takk for innspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå