kjakan Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 bare til en opplysning så betyr k kilo som betyr 1000 uansett! litt rart det med måling av disker men kilo betyr 1000 uansett. Rart noen mener noe annet. Anders leipland har gjort det best her! Gratulerer Anders! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Applaus til Anders leipland ... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Quote: Overføringshastigheten for ISDN er 64kbps fordi den er tilpasset 8bits/8kHz pcm-lyd som er kvaliteten på stemmene som overføres. så du mener du ikke kan sende bedere enn 8bits/8kHz pcm-lyd lyd over ISDN?? Litt rart hvis det ikke går.. fordi da skulle jeg ikke kunne streama 56Kbps/22Khz lyd (som jeg da kan gjøre). Nok om det.. Når jeg laster ned med vanlig ISDN så får jeg nedlastning stabilt på 8.1Kbps. Man kan regne så mye man bare vil på formeler.. dette er jo bare teori. Alt er ikke slik som det skal være i virkeligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå