-Tommy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) De har samme prosessor, så nei. Endret 13. mai 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Den til høyre vil jeg si. Best skjermkort. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Den til høyre vil jeg si.Best skjermkort. den er jeg enig i hvis man skal bruke det til css og wow så kan jeg anbefale et godt graf kort som i denne MHV . HarDWarEGeeK Lenke til kommentar
cslol Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Den til høyre vil jeg si.Best skjermkort. den er jeg enig i hvis man skal bruke det til css og wow så kan jeg anbefale et godt graf kort som i denne MHV . HarDWarEGeeK den helt til høyre? Endret 18. mai 2009 av cslol Lenke til kommentar
Frostie Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Yep, kjør på med den helt til høyre! Ser ut som et røverkjøp. Skulle ønske jeg hadde penger til en ny PC, men det får vi nok se på en annen gang. xD Har Acer selv, veldig fornøyd! Lykke til med kjøpet! Frostie Lenke til kommentar
chr Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 De Acer maskinen jeg har vært borti er av meget dårlig byggekvalitet. Jeg skal ALDRI ha Acer igjen, hvis det ikke skjer noe drastisk. Har egentlig ikke noe alternativ til deg på løpende fot. Men Acer er jeg som sagt skeptisk til Lenke til kommentar
anbar Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) jeg er ogsaa skeptisk til acer, du faar som regel mye specs for pengene, pengene de har spart for specs kommer fra byggkvalitet... asus har bedre rykte paa seg, men koster generelt litt mer. har dog ingen spesifikke jeg kan anbefale... edit: fant litt jeg kan anbefale likevel... bedre skjermkort g9650 helt raaaaw dog maa du legge paa fortolling og frakt med sistnevnte. Dollaren er billig ; 'oversikt over ytelsen til gpu'er Endret 19. mai 2009 av anbar Lenke til kommentar
chr Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 den bestbuy hvor mye koster denne i Norge? kan noen linke til den? kunne ikke finne den i prisguiden.. eventuelt tilsvarende.. hva er modellnavnet på den? thanks Lenke til kommentar
anbar Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 det finnes ikke tilsvarende, jeg var i kontakt med asus, denne finnes kunn paa det amerikanske markedet, pluss australia. Gaa inn i prisguiden og let opp asus g50 saa ser du prisnivaet... Dog er dette daarligere modeller enn den fra best buy! Eneste negative er amerikansk tastatur. Jeg siklet en god stund pà den, men fant ut at jeg kan ikke starte aa game midt i eksamenstiden. Vi faar se til juli maaned. Lenke til kommentar
chr Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hei igjen, (mener ikke å stjele tråden, vi diskuterer jo uansett en av maskinene du var ute etter) Men Asus G50 har jo et Nvidia GeForce 9800M GTX Mens den fra best Buy har NVIDIA GeForce 9800M GS graphics kan du forklare hva som er bedre med Best Buy sin maskin? har falt litt ut av alle disse komponent beskrivelsene. thanks Lenke til kommentar
anbar Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ser at de har oppdatert den ene "vt'n", kanskje derfor den ikke er på lager... asus g50v m/9700 9800gt 9800gt er bedre enn gs gs og gt Dog skal nevnes at det er forskjellige cpu'er, husker ikke ytelse chart for dem nu. det jeg tenker på er prisen. 900 $ * 6.5= 5850 *1.25(moms)= 7312 + frakt(jetcarrier) 700kr= 8000kr. Mot den du får tak i nå er til 16k nok og dårligere grafikkort. Det var det jeg bygget anbefalingen på, ikke den nye, dog er det fortsatt en god del å hente (6k). Glem ikke at det er us tastatur... Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Hei. Tipper at du vil ha litt negative synsvinkler på dette. Jeg har acer selv. Ikke fornøyd! Prøv å se om du finner en Hp. Der får du kvalitet og god sørvis til en billig penge. Se på noen av disse. Anbefaler disse her. http://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=4390...&sku=428742 Lykke til! Endret 20. mai 2009 av heh115 Lenke til kommentar
anbar Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Hei. Tipper at du vil ha litt negative synsvinkler på dette. Jeg har acer selv. Ikke fornøyd! Prøv å se om du finner en Hp. Der får du kvalitet og god sørvis til en billig penge. Se på noen av disse. Anbefaler disse her. http://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=4390...&sku=428742 Lykke til! Hp ville jeg ikke anbefalt, riktignok har de en grei returordning, men det er fordi de trenger den. Da jeg solgte hp för, kom hver tredje tilbake i en av pavillion serien, compaq serien er dog mer robust og ergo mer returfri. Dog ikke spillpcer. Det som var mest feil var byggkvalitet generellt, psu, psu-kontakten og skjerm. Mine tidligere kollegaer sier HP har kommet seg noe, men teknikeren er fortsatt forbannet paa pavillion serien. edit: klargjöring: Jeg mener ikke aa kuppe traaden... Er du ute etter kvalitet ene og alene: Lenovo Toshiba Asus F.Siemens HP Compaq Acer HP Pavillion MSI Dette er min subjektive oppfattning etter aa ha solgt og brukt drössevis. Endret 21. mai 2009 av anbar Lenke til kommentar
xelA Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg har også solgt pcer gjennom Expert, og er enig i at HP har en god service. Men det er som anbar sier, de trenger den. Vi fikk en god del HP tilbake på reperasjon. Acer har jeg ikke så mye erfaring med, men de Acer-pcene jeg har sett, har vært omtrent samme kvalitet som på HP. Jeg ville nok først og fremst sett etter en Lenovo, Asus eller Toshiba (Basert på andre selgere og kunders erfaringer) Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Den dyreste er best. Denne er enda bedre da HD4650 er bedre enn 9600MGT. Lenke til kommentar
cslol Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 det kommer til og gå mest av css og wow er den bra da Lenke til kommentar
Thomisa Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 den sist nevnte, bedre skjermkort : ) Lenke til kommentar
cslol Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 den sist nevnte, bedre skjermkort : ) takk Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Eller kanskje Acer Aspire 6930G til 6995,- ? Bedre skjermkort og billigere enn den andre Aceren. Samme skjermkort, mere RAM OG billigere enn HP'en Eneste minus er mindre harddisk. Endret 2. juni 2009 av krizkriz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå