Royal_Flush Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Hei, driver og bygger på en Kunst og håndtverk oppgave kalt 2d til 3d. Det vil si at vi tar utgangspunkt i et 2d bilde og lager et tredimensjonalt modell av det. Jeg har tatt utgangspunkt i dette bilde og har kommet godt i gang. Neste uke er levering, men jeg har fremdeles noe av det viktigste igjen, nemlig det som er inni buene. Da tenker jeg på den store buen midt på toppen og de seks buene nederst. Det jeg har gjort er å skjært ut buene og jeg skal legge inn transparenter med en bue og glass. Jeg vil få det mest mulig likt som bilde. Derfor har jeg prøvd meg fram med mine 2 års erfaring i photoshop og lett på google etter et brukbart bilde jeg kan bruke og redigere litt. Har prøvd å få det samme ''mønsteret'' flere ganger, på begge type buene, men får det ikke til. Derfor lurte jeg om jeg kunne få litt hjelp, eventuelt tips og forslag til bilder Takk på forhånd Daniel Endret 24. april 2009 av Royal_Flush Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå