Memphis88 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hei Hadde rett og slett NULL peiling på hvor jeg skulle plassere denne, så då var OT-baren et naturlig valg. Får heller flytte den om noen kan si meg hvor jeg skal flytte den Spørsmålet: Fins det en internettside der jeg kan se hvor fly er, slik som jeg kan med båter på Marine Traffic? Takker Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 http://www.flygradar.nu/ Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Tenkte meir på en global oversikt Fly over Sverige er greit nok, men ikke det helt store. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Tenkte meir på en global oversikt Fly over Sverige er greit nok, men ikke det helt store. Slikt tror jeg neppe finnes i disse terror tider De er nok ganske forsiktig med slikt Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Ja, tenkte litt på akkurat det der, men er ikke verre enn å ha ein flyradio og internett, så kan du finne ut hvilket fly det er, hvor det kom fra og hvor det skal uansett Og med tanke på båter, så er det kanskje ikke lurt å ha ei side for dei heller, med tanke på alle dei somalske piratane... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Finnes det en lignende side for Norge? Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 På www.avinor.no kan du følge med på hvilke fly som letter og lander ved en aktuell flyplass, men det er ikke i sanntid. Det blir bare oppdatert etterhvert. Og du får heller ikke se flyene mens de er i luften og slike ting. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 offtopic: angående det båtkartet.... hvorfor er det ingen båter markert langs kysten av etiopia? :D Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 For å gi et saklig svar: Båtene må ha skrudd på gps-senderen sin for å bli vist på kartet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå