Gå til innhold

Proteinpulver til mitt bruk; myse og/eller kasein eller blanding?

Anbefalte innlegg

Nei, skulle jeg ende opp med Pro-90 så blir det uansett ikke noe rent kaseinpulver i tillegg (siden det er ca. 80% kasein i Pro-90).

For enkelthetens og prisens skyld er nok ett 50/50 blandingspulver kanskje det beste. Men jeg innbiller meg at det kan ha sine fordeler med å bruke både ett rent myse og rent kaseinpulver, for å tilpasse det til min hverdag.

Eller om jeg skal prøve og dekke det opp gjennom kostholdet i stedet - men det er ikke alltid like lett i en til tider veldig stresset og fysisk tung arbeidsdag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For enkelthetens og prisens skyld er nok ett 50/50 blandingspulver kanskje det beste. Men jeg innbiller meg at det kan ha sine fordeler med å bruke både ett rent myse og rent kaseinpulver, for å tilpasse det til min hverdag.
Her sier du noe... F.eks. rent mysepulver(eventuelt en blanding) etter trening og rent kasein om morgenen/kvelden/som tilskudd til måltider.
Lenke til kommentar

Hehe, alt til sin tid og bruk...

Som sagt, jeg prøver og bruke kostholdet til å dekke mye. Men det er ikke alltid det er like lett eller lettvint.

Cottage Cheese blandet med peanøttsmør og 1 scoop proteinpulver m/sjokosmak er en slager her i gården :thumbup:

Eller mager kesam med en av triggerblandingene (nøtter/frukt) og noen dråper vanlijeessens (brukte Sans vaniljekesam før, men den har latterlig lite protein og latterlig mye fett/kcal i forhold til mager kesam!).

Brukes til lunsj ofte, men ikke alltid jeg får rotet meg til å ha med/tilberede dette... så en gang i blant kan det være kjekt og supplementere med eller bytte ut med tilskudd.

Lenke til kommentar

Kesam er bra, det gir 36 g per boks og 18 g for vanilje kesam. Men det er et valg man må ta, hvis man vil ha konsentrerte næringsmidler til en billigere penge så er et tilskudd det beste, kesam kan ikke sammenlignes i renhet og pris. Da ville jeg heller kjøpt et 20/80 myse/kasein produkt å bruke før man legger seg. det lønner seg i lengden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...