Crytrus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Hei, jeg gikk akkurat igjennom bildene mine fra i vinter og fant igjen det her: Har veldig lyst til og høre din mening. Endret 23. april 2009 av Crytrus Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 kanskje du skulle ha lagt inn bildet. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Utrolig godt fanget! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Fantastisk! Sidensvans er min favorittfugl. Her sitter de som perler på en snor. Fin detalj at den ene sitter feil vei. Lenke til kommentar
Crytrus Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Utrolig godt fanget! Fantastisk! Sidensvans er min favorittfugl. Her sitter de som perler på en snor. Fin detalj at den ene sitter feil vei. Tusen takk Sidensvans er min favorittfugl også! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Veldig bra fanget, men savner litt mer skarphet. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Moderator har lagt til "BK:" i emnetittel. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Begynner å dra på ukene denne tråden, men jeg kommenterer likevel: Det ser ut til at fokus ligger litt nærmere enn fuglene, men ellers godt fanget. Jeg venter egentlig bare på en større fugl når jeg ser dette bildet (for de som har sett shortfilmen til Pixar om fuglene på høyspenten) Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kortfilmen "The birds" var det første jeg også tenkte på her Fokus sitter ikke helt men det er et morsomt bilde. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 pent, pent har du lagt det ut før? det virket så kjent Lenke til kommentar
Crytrus Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 pent, pent har du lagt det ut før? det virket så kjent Hehe. Det kan hende. Det er jeg ikke helt sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå