superkaisa Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 jeg bruker Filzilla og prøver å laste opp filer till nettsiden min www.the-norops-clan.comuv.com jeg greier å koble meg til så jeg ser filene til nettsiden, men når jeg skal laste opp kommer problemet, jeg har aldri greid å laste op eller ned en fil. Da får jeg denne feilen: Feil: Tidsavbrudd på tilkobling Feil: Kunne ikke koble til serveren også prøver den på nytt men får bare samme feil. jeg logger inn med rett bruker og pass for jeg greier å koble til men ikke laste filer! håper noen kan hjelpe. takk for all hjelp! Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 ingen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 har du prøvd med en annen ftp-klient? eks.: flash fxp? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 jeg har prøvd med SmartFTP også men burde jeg prøve den du sa? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå