TMB Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Noen som vet om denne boksen den samme som denne? Står at det er norsk tekst på den. På sesong 2 derimot står det ingen undertekster. Ble litt usikker fordi de som selges i USA er tynne cover, mens den CDON selger ser ut til å være på størrelse med flere vanlige dvd cover. Grunnen til at jeg bryr meg, er at det er litt kjipt om jeg bestiller sesong 1 fra play, og sesong 2 fra cdon og de er 2 forskjellige versjoner..ser ikke så fint ut i hylla :-) Om det er den samme, sparer man 90 kroner på å kjøpe fra play Lenke til kommentar
Khris89 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Skjønner hva du mener! Har de to første sesongene som solide cover med utenpå cover... men når jeg nå nylig fikk tredje.. var det bare vanlig tynn dvd som det vanligvis er filmer i.. alle 5 diskene var plassert i den. Ikke noe utenpå cover.. Stod 2013 på coveret så kan være de begynte produksjon av den type cover da og har sluttet med de gamle..kjipt om det er tilfellet Sesong 1 i USA er kjempetykk i forhold til de andre i bilder jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå