Mr_Gribb Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Har problemer med batteriet. dette skjer: Drar ut strømledningen, batterimåler viser 100% 10 min senere går pc i dvalemodus pga 5% batteri Så starter den opp på nytt og jeg logger inn batterimåler viser 0% Jeg har testet og maskinen går 40 min på 0% batteri på det sier klikk, og alt blir svart... Hva er galt? Veldig irriterende når man ikke kan se når man må lagre for ikke å miste noe skole arbeid.... Lenke til kommentar
tunkguru Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hei Sett dette ganske ofte på bæbare (alle merker), spesielt når de er 18+ mnd gamle. Tror det er kjemien i batteriet er trolig gåent, noe som ikke er unormalt etter 400+ ladesykluser. Batteri er en forbruksvare... som blekk i en skriver, så de går tomme/blir slitt over tid. Sjekk om noen du kjenner/vet av om de har samme batteri, og bytt batteri for å teste. Da får man forsikret seg om det er PCen eller batteriet som er dårlig. Knut Lenke til kommentar
Mr_Gribb Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 vet at batteriene blir dårlige etterhvert ja... men hvorfor holder det 40 min på 0%??? Og hvorfor starter den opp med en gang når den først har gått i dvale modus?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå