Grumle Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hei brekker meg når jeg skal drikke melk og på grunn av at jeg ikke drikker melk har jeg veldig dårlig beinbygging. Ser etter alternativer til å få kalk i kroppen, men også måter å tvinge kroppen til å like det. Tror det bare ligger i hodet for klarer fint å drikke det en stund uten at jeg må brekke meg, men er smaken som ligger igjen etterpå som er forferdelig. Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Spis tre brødskiver med nugatti, da kan jeg garantere at melk smaker som gud i himmelen etterpå! Lenke til kommentar
laurell Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Liker du sjokomelk? Om du gjør, ha mindre sjokomelkpulver i for hver gang du drikker det etterhvert som du blir vande med det. Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Liker du sjokomelk? Om du gjør, ha mindre sjokomelkpulver i for hver gang du drikker det etterhvert som du blir vande med det. Lenge siden jeg har drukket det, men liker ihvertfall kakao. Men skal prøve det. Takk for tipset! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Andre melkeprodukter. Spis yoghurt, ost, etc. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kan vel heller bare ta kalsiumtilskudd? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Spis vedsiden av. Jeg drikker aldri melk alene, syns ikke det er så godt. Men sammen med brødskive/frokostblanding er det veldig godt. Er akkurat det samme på smør hos meg, det å spise kun smør er kvalmende med utrolig godt på brødet. Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Kan vel heller bare ta kalsiumtilskudd? Ja,men tingen er at jeg brekker meg av det å :/ , men funket å bruke oboy og melk så får jeg minke etter hvert. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Skive med nugatti <- beste forslaget til nå! Melk smaker ekkelt alene, må ha mat med. Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Skive med nugatti <- beste forslaget til nå! Melk smaker ekkelt alene, må ha mat med. Ja nugatti er dritgodt, men vi har sluttet å kjøpe det så har det bare av og til dessverre. Lenke til kommentar
evn Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Skjønner ikke at folk ikke liker melk!;s Det er jo den beste tørsteslukkeren for min del + at det er veldig sunt. Er jeg tørst, drikker jeg gjerne 1L rett fra kartongen. Drikker rundt 5L dagen! Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 5L til dagen kan umulig være sunt... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Melk er egentlig veldig oppskrytt. Men sikkert greit å drikke i moderate mengder, 1-2 glass per dag. Endret 5. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skjønner ikke at folk ikke liker melk!;sDet er jo den beste tørsteslukkeren for min del + at det er veldig sunt. Er jeg tørst, drikker jeg gjerne 1L rett fra kartongen. Drikker rundt 5L dagen! 5L om dagen ER usunt, og farlig. Kalsiumforgiftning? Dette er hva som skjer når du får Kalsiumforgiftning. Lenke til kommentar
evn Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 beklager, mente 4L! fortsatt usunt? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 beklager, mente 4L!fortsatt usunt? 1 L om dagen er nok mer enn nok... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå