mandela Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 bare kjipt at komplett har elendig utvalg av bærbare pcer Lenke til kommentar
junkboks Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Først må jeg si at det føles veldig rart at jeg skal måtte avkrefte at jeg ikke er en konkurrent av komplett.no, bare fordi jeg påpeker at markedet i dag er ubalansert, og at det ikke er smart å hjelpe noen bedrifter fram til en dominerende posisjon - enten man liker dem eller ikke. Jeg er en vanlig bruker, som ofte bestiller fra komplett. Og jeg gjentar: meningen med denne posten er ikke å kritisere komplett. Jeg har bare gode erfaringer med dem. Jeg har heller ingenting å utsette på hverken produktene eller prisene. Men det jeg vil få frem er at vi som brukere burde være bevisste på hvor viktig vi og kjøpekraften vår er. Jeg ønsker komplett.no alt godt, men mitt poeng er at de trenger ikke gode ønsker for å vokse; de er allerede størst i norge. Siste nytt er at de selger alle sine butikker for å satse 100% på nett. Ijor tjente de 958 millioner kri på salg over nett, og i år har det økt med 40%. Du kan lese hele rapporten her: http://www.huginonline.no/plsql/try/pressr...R=900854&p_la=1 Hvis man fortsatt vil at bedrifter skal gå inn for å være best, billigst, mest serviceinstillt etc, så må det finnes konkurranse i markedet. Og her har vi, som kjøpere, stor makt og innflytelse. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg tørr påstå at de laveste prisene og det bredeste utvalget finner du hos komplett. Tror du må ta på deg briller neste gang du er i prisguiden... 'nuff said. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 bare kjipt at komplett har elendig utvalg av bærbare pcer Ja det stemmer, men det kan være at du og eg ikke vil ha en bærbare pc? De leker ikke butikk, nei da kan eg/du heller gå til noen av de store butikkene feks elkjøp/ekspert osv. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Men! Hva med å ta et kjapt span på kelkoo.no eller hva de nå heter, de "finn billigste pris"-portalene, og i tillegg link til produktet på produsentens hjemmeside. Det ville være mer informativt og mer rettferdig.sorry, men kelkoo.no har ved flere gang bevislig blitt sponset for å komme med feil resultat, så det er IKKE smart å komme med den med mindre dem har sluttet med det. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Ja det stemmer, men det kan være at du og eg ikke vil ha en bærbare pc? De leker ikke butikk, nei da kan eg/du heller gå til noen av de store butikkene feks elkjøp/ekspert osv. bærbare var fremtiden og fremtiden er her 2003-2004 vil være bærbare pc's år (det mener jeg + apple sjefen) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Ok, da kan du være den prisbeviste kjøperen som handler hos de mindre aktørene for å bedre prisene for oss forbrukere, og så kan jeg være han som handler hos giganten fordi det er lett å skrive URL'en deres. Du får mavesår, jeg læxer på sofaen med cola. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Det er ofte linker til Komplett.no pga at de har et kjempe utvalg med varer. Pluss at folk liker Komplett.no. AU AU så skuffet jeg ble, trodde virkelig jeg var en av folket men ser at dette nå er avkreftet Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 bærbare var fremtiden og fremtiden er her 2003-2004 vil være bærbare pc's år (det mener jeg + apple sjefen) Joda. Men bærbare er langt fra bra nok den dag idag. De blir for varme, har for dårlig ytelse for gamere og hardcore 3D applikasjons brukere. Alt for kort batteri kapasitet. 12 timer ville vært akseptabelt. Etc., etc. De hundrelappen du sparer på å kjøpe et produkt et sted i stedet for et annet forsvinner fort i den ekstra frakta du må betale. Også er det forbanna irriterende å måtte vente på produkter fra andre webshopper fordi de er mye tregere enn den andre du shoppa fra. Det er en av fordele med å bestille alt fra samme sted. Men hvis du kan spare mange hundre, kanskje tusen kroner på å bestille fra forskjellige steder er selvfølgelig dette smart å gjøre. AU AU så skuffet jeg ble, trodde virkelig jeg var en av folket men ser at dette nå er avkreftet Nå er det stor forskjell på 'folket' og 'folk' da. Merk deg at jeg bruker ordet 'folk'. På en annen side virker det som du har vært uheldig med dine erfaringer med Komplett.no. Har selv aldri hatt problemer med hverken retur eller kjøp fra dem. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Denne posten burde vært i "Webshop erfaringer". Og Komplett.no er en kjempebutikk, all ros til dem 3x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå