NeoGeo Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Når jeg plugger inn mitt Canon G10 med USB kabel, så dukker det ikke opp som ekstern disk (slik det gjør på min andre data). Istedet får jeg en feilmelding fra windows: Windows cannot load the device driver for this hardware. The driver may be corrupted or missing. (Code 39) Dette skal jo være en standard plug&play driver. Noen som har en idet hvordan jeg kan løse dette? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Forsøk å avinstaller kamera fra enhetslisten (som du har lagt ved bilde av), restart maskinen og prøv å plugg kameraet inn igjen. Prøv flere USB kontakter. Avinstaller USB driverne, og installer de på nytt. Fungerer andre USB-enheter (f.eks harddisker) som de skal på denne maskinen? Hvis de gjør det, kan du jo bare kjøpe en kortleser. Rimelig, kjapt, sliter ikke på kamera og batteri og stort sett mye mer smidig enn å måtte dra frem kameraet og koble det til med en kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå