andypandy Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hei, har gått til innkjøp av buzz på PS3, da jeg her om dagen satt og skulle spille med fruen via såkalt sofa mot sofa modus, var det praktisk talt umulig og få henne med i et game. Min network id ble tydligvis registrert på skjermen, men ikke hennes (Det er ikke så viktig for vår del at id'en blir registrert der, om hun må ha et random nick eller annet gjør det ikke noe). Er ganske sikker på at hun trykket på buzz ringe knappen og andre knapper på kontrolleren x antall ganger for og prøve og komme på listen hvor man ser deltagere. Men til ingen nytte. Hvordan gjør vi det? Det er jo altfor dårlig hvis det rett og slett ikke fungerer og spille mere enn 1 mot 1 over nett... Lenke til kommentar
olahe Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Har det samme problemet noen som kan hjelpe... jeg hadde tenkt og spille alene en gang men det er ingen som er på nett holdte på lenge og ingen kom opp... olahe97 Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Nei, vet hva du mener, er jo nesten aldri noen som spiller. Men sitter du og venter litt så kommer det alltids en eller annen innom. Er bare så synd hvis man ikke får spilt flere spillere per ps3 konsoll enn 1 mot 1 over nett...... argh.. noen? Lenke til kommentar
olahe Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Nei, vet hva du mener, er jo nesten aldri noen som spiller. Men sitter du og venter litt så kommer det alltids en eller annen innom. Er bare så synd hvis man ikke får spilt flere spillere per ps3 konsoll enn 1 mot 1 over nett...... argh.. noen? hva tider er best tror du? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Hei, har gått til innkjøp av buzz på PS3, da jeg her om dagen satt og skulle spille med fruen via såkalt sofa mot sofa modus, var det praktisk talt umulig og få henne med i et game. Min network id ble tydligvis registrert på skjermen, men ikke hennes (Det er ikke så viktig for vår del at id'en blir registrert der, om hun må ha et random nick eller annet gjør det ikke noe). Er ganske sikker på at hun trykket på buzz ringe knappen og andre knapper på kontrolleren x antall ganger for og prøve og komme på listen hvor man ser deltagere. Men til ingen nytte. Hvordan gjør vi det? Det er jo altfor dårlig hvis det rett og slett ikke fungerer og spille mere enn 1 mot 1 over nett... Er litt usikker på hva som er problemet, men sofa mot sofa fungerer slik at alle i samme "sofa" kan delta, men man registrere bare en spiller når man deltar. Altså, man kan kun delta med en figur, men alle i samme rom kan svare på spørsmålene. Hvis f.eks fruen er raskere på avtrekkeren enn hva du er, blir hennes trykk registrert som deres svar. Man spiller altså på lag mot et annet (det kan være en som spiller alene eller har flere med seg) Endret 23. april 2009 av praystation Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Det virker jo helt tåpelig.. Trodde virkelig ikke dette var en smertefull implementering i et spill i 2008... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå