Reow Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hei, jeg har reformatert pc'en min, med ett formaterings program som fulgte med pc'en som gjorde at den ble som den var når ejg kjøpte den. Jeg innstallerte steam, når jeg prøver å åpne ett spill eller steam kommer det opp " updating steam" Det skjer ikkenoe, så plutselig kommer denne opp " ERROR - Steam.exe (main exception): Unable to load library SteamUI.dll" Hva skal jeg gjøre? Har reinstallert steam flere ganger,, ganske lei nå. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Lastet ned nyeste Steam? Fikk samme feil på min, men det var før jeg lastet ned en nyere versjon av Steam. Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det ser ut som du mangler filen SteamUI.dll. Gå på mappen C:\Program Files\Valve\Steam å se om du finner det der. Hvis ikke må du skaffe deg filen, kamerater f eks. Er du online? Lenke til kommentar
Reow Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Det ser ut som du mangler filen SteamUI.dll. Gå på mappen C:\Program Files\Valve\Steam å se om du finner det der. Hvis ikke må du skaffe deg filen, kamerater f eks. Er du online? Avinstallerte steam og installerte det igjen nå, eller nesten, jeg fulgte install wizard'en som vanlig, så stod det at steam skulle fortsette installasjonen, og det er da det skjer, da avslutter install greia seg så åpner steam seg, og da står det " updating steam ", så kommer det error.. Har lasta ned filen og da funka det heller ikke, noen som kan skaffe meg hele mappa på ett vis? Lenke til kommentar
Reow Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Så steam blir altså aldri åpna, ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå