pierce007 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 ser at det reklameres for terrasseolje/beis....trodde dette var to forskjellige ting jeg, eller? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Er vell en forskjell men hvis de mener at all teksten er ET produkt så er det vel brun gylen beis da vell, selv ville jeg tydet olje/beis som Velg enten olje basert eller beisa. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Er vell en forskjell men hvis de mener at all teksten er ET produkt så er det vel brun gylen beis da vell, selv ville jeg tydet olje/beis som Velg enten olje basert eller beisa. http://viewer.zmags.com/publication/68a23be3#/68a23be3/14 her er en link til produktet...det står på selve produktet (scanox - butinox) trodde at enten fikk en terrase beis eller terrasse olje, ikke to i et...eller? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Beis er fargestoff løst i et løsningsmiddel som olje, sprit eller vann, til utebruk hvor man trenger impregnering vil det være olje. En terrasseolje med en tilsatt fargestoff vil per definisjon være en beis. Mens en terrassebeis uten tilsatt fargestoff vil være en terrasseolje. Endret 24. april 2009 av Svinks Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ja enig der, det er nok en vanlig vannbasert terasseolje med beis look. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå