Lindoniel Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hadde gitt f*** i om hun satt på fanget til en annen gutt. Det jeg syns var galt, var at hun leide i all offentlighet. Om hun ikke kan forklare seg, og vil vite hvem den "skyldige" er, så er det like greit å dumpe henne antakelig. (Noe jeg syns å lese at du gjorde også). Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Hadde gitt f*** i om hun satt på fanget til en annen gutt. Det jeg syns var galt, var at hun leide i all offentlighet. Om hun ikke kan forklare seg, og vil vite hvem den "skyldige" er, så er det like greit å dumpe henne antakelig. (Noe jeg syns å lese at du gjorde også). Well... I did! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Same, neste gang bør du kanskje gå etter noen som er litt eldre enn 14? 14-åringer er somregel veldig ustabile når det gjelder sånne ting.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Same, neste gang bør du kanskje gå etter noen som er litt eldre enn 14? 14-åringer er somregel veldig ustabile når det gjelder sånne ting.. Forsåvidt sant...men jeg har det at det kun er de yngre som faller for meg :/ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er hun så ung? Ja det er et prosjekt i seg selv. Om du ikke får noen andre enn fjortisser, ikke få noen i det hele tatt. Lenke til kommentar
eppllepptikkk Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Flatchest FTW! Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 4 month old thread bump! wow.... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 LOL! Hva er vitsen å bringe opp denne tråden igjen Er over denne jenta for lenge siden, og er ferdig med det hele... Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Eg hadde skalla ned fyrn. Seriøst uansett kor domt det høres ut og uansett hvor mye imot vold jeg er. Men folk som roter med folk som har type/dame fortjener og bli skallet ned. :!: Neida, nå tuller jeg men, i dette tilfelle hørtes det nesten ut som han fortjente en liten fik. Lenke til kommentar
granni Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ja, mitt rosenrøde forhold har vart i overkant av tre måneder nå, og idag fikk jeg vite at dama mi har leiet og sittet på fanget til en annen gutt... Jeg ble regelrett skuffet over henne ettersom vi har hatt det fint siden dag 1! Jeg føler at hun har missbrukt tilitten min til henne. Jeg vurderer å gi henne en ny sjanse, og at hun bryter kontakt med gutten hun gjorde dette med, eller hva synes dere... Jeg er virkelig blitt glad i henne, og håpte selvfølgelig at dette ikke ville skje å sitte på fanget til andre gutter er ikke rett på noen måte, hvem kan si det er rett oppførsel i et godt forhold??? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 I dette tilfelle gjorde du det riktige, mest sannsynlig. Var vel en tabbe å bli sammen med henne i det hele tatt, med mindre det kun var fitte du var ute etter. I mine øyne er det å leie hender eller sitte på fanget helt greit, men det spørs veldig på situasjonen. Er det slik at en gutt begynner å flørte med dama mi og hun gir etter å lar han sitte på fanget hennes og at de leier hender er det ikke greit. Hadde det vært et engangstilfelle, fair enough.. men ikke om det pågår over tid. Alikevel synes jeg det er best å overse det i slike situasjoner, konfronterer du jenta med det blir det mest sannsynelig masse krangling og sjalusi, og det er ikke bra i noe forhold. Er dama noe å samle på så trekker hun seg unna uansett før det går for langt. Går det så langt som kyssing, klåing osv har hun brutt en grense hun veit hun ikke skal bryte og da er det over og ut. Ser for meg at dette ikke er av de mest seriøse forholdene riktignok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå