Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama gått bak ryggen min!

Anbefalte innlegg

Jeg er grei kompis med eksen ennå (klassekamerat), selv om han var utro... takler det som regel greit, men er jo litt småkjipt at han driver å roter med ei klassevenninne av meg.

I ditt tilfelle råder jeg deg til å blokke ho helt ute.. høres ikke ut som om hu er stort å samle på...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som en falsk jente. Dropp henne helt ut. Smser og slikt fra min utro eks sletter jeg med en gang uten å svare. Noen folk er ikke verdt å ta videre i livet ditt.

Jeg kan godt gå tur og gå på byen og slikt med mine venninner, selv om de har type, men jeg holder dem ikke i hånda da. Det blir litt drøyt, så jeg støtter trådstarter 100% :)

Lenke til kommentar

Det er veldig subjektivt om dette er "ok" eller ikke.

Hvis han evt er homofil er det helt greit. Utenom det, (ja faktisk) burde man jo vite hva partneren forventer av deg. Og den gylne regel gjelder, ikke gjør noe du ikke vil se gjort mot deg.

Det å holde hender er en ganske intim ting mellom to personer, og jeg hører sjelden om folk i forhold som løper rundt å holder hender med andre folk.

Det å sitte på fanget til noen trenger ikke bety noe mer enn at det var dårlig plass. Det kan også være den dårligste unnskyldningen til hvorfor du sitter på fanget til noen, hvis intensjonen din tydelig er noe annet.

Det viktigste er hvordan det skjedde, og hvorfor det skjedde. Hvis du vet det, vet du om det er 'en uskyldig ting man ikke trenger å tenke på' eller ikke.

Lenke til kommentar

Hahahaha!

Er det bare jeg som ikke klarer å ta dette seriøst?

Okei, jeg velger å se på den fra en seriøs vinkel. Dere hadde et forhold. Hva er et sunt forhold basert på? Etter mine egne erfaringer, vil jeg si at det viktigste er tillit. Jeg har tillit til at når min kjæreste er ute blant folk, så hiver hun seg ikke over nærmeste hunk. Jeg har tillit til kjæresten min, slik at når jeg ser henne tett inntil en annen gutt, så gir jeg meg en god faen. Kanskje er det høy musikk osv, og om han prøver å sjekke henne opp - topp! Det betyr at jeg har en attraktiv kjæreste!

Hva er da tillit? For å sitere filmen om Trusted Computing:

"Trust, trust is the personal belief in correctness of something. It is the deep conviction of truth and rightness, and cannot be enforced. If you gain someone's trust, you have established an interpersonal relationship, based on communication, shared values and experiences. Trust always depends on mutuality."

Når du da klikker mongo fordi kjæresten din sitter på en annens fang/leier hånden til en annen, så betyr det rett og slett at du ikke stoler på henne. Du har ikke tillit til henne. Når den ene parten ikke klarer å stole på den andre, så er det dømt rett vest! Kranglene kommer kjappere enn man kan si banankebab på hebraisk, og den ene parten kommer til å bli sykelig sjalu og til slutt paranoid. For å sette det litt på spissen.

Oooog forresten, har du hørt hvor latterlig dette er? Du klikker vinkel fordi madammen holdt hender med en annen person, samt satt på fanget til vedkommede? Er du redd for å få hans guttelus på deg selv? Så lenge tungen hennes ikke prøver å drege ut drøvelen hans, at hans lem ikke driver å poker magesekken hennes og at hun ikke har tusen av hans potensielle babyer i fjeset, så er det ingenting å lage et oppstyr rundt!

Overrasker det deg at hun sprang til han andre? Mtp hvordan du har reagert, så kunne du like gjerne stappet en rakett i ræva hennes, sikta på jævlen og sendt'a avgårde med en sløyfe på hodet! Jeg ville selv godt til den andre på ren trass.

Jeg skjønner godt trådstarter. For min del er det et KRAV jeg setter, at visse ting gjøres ikke om det ikke er snakk om gode venner.

I så fall kan hun finne seg noen andre, og da går hun glipp av den fantastiske kjæresten jeg er, og alt jeg har å by på. Da er hun ikke verd meg, om hun ikke oppfyller mine krav.

Hvis du begynner et hvert forhold med å sette krav, er det ikke rart om de går glipp av den fantastiske kjæresten du er. Et hamster kan du sette krav og regler for, et menneske trenger luft og en viss frihet for å ikke krepere.

Lenke til kommentar
Det er veldig subjektivt om dette er "ok" eller ikke.

Hvis han evt er homofil er det helt greit. Utenom det, (ja faktisk) burde man jo vite hva partneren forventer av deg. Og den gylne regel gjelder, ikke gjør noe du ikke vil se gjort mot deg.

Det å holde hender er en ganske intim ting mellom to personer, og jeg hører sjelden om folk i forhold som løper rundt å holder hender med andre folk.

Det å sitte på fanget til noen trenger ikke bety noe mer enn at det var dårlig plass. Det kan også være den dårligste unnskyldningen til hvorfor du sitter på fanget til noen, hvis intensjonen din tydelig er noe annet.

Det viktigste er hvordan det skjedde, og hvorfor det skjedde. Hvis du vet det, vet du om det er 'en uskyldig ting man ikke trenger å tenke på' eller ikke.

Ok, jeg kan godt fortelle hvordan dette gikk:

- Hun drar på et kjøpesenter med en haug med venniner

- Gutt kommer bort, setter seg ned, starter å snakke.

- Gutt begynner å flørte med dama MI

- Dama mi setter seg på fanget hans mens ALLE andre i venninegjengen ser det

- De forlater kjøpesenteret sammen, mens de holder hverandre i henda

- Ingen vet om han boret tunga ned i halsen hennes etter dette

- Dagen derpå sier ene vennina hennes at hun har gjort dette

- Dama mi lurer først på om hvem som fortalte dette

- Jeg må tvinge ut av henne at hun gjorde det

- Hun sier hun er lei seg

- Vi slår opp

- Neste dag: Der var de sammen gitt

- Jeg mener det er respektløst over meg ettersom det setter meg i dårlig lys

- Og nå har vi omtrent ikke snakket på en uke

- Jeg vurderer å bryte kontakten for godt!

Lenke til kommentar
Oooog forresten, har du hørt hvor latterlig dette er? Du klikker vinkel fordi madammen holdt hender med en annen person, samt satt på fanget til vedkommede? Er du redd for å få hans guttelus på deg selv? Så lenge tungen hennes ikke prøver å drege ut drøvelen hans, at hans lem ikke driver å poker magesekken hennes og at hun ikke har tusen av hans potensielle babyer i fjeset, så er det ingenting å lage et oppstyr rundt!

Det er ikke latterlig så fort noen har andre oppfatninger enn deg, og han er heller ikke alene om å mene at det der er helt feil. Det som er latterlig er å sitte med en fasit på hvordan andre skal reagere når kjæresten balanserer på grensen av hva man kan godta.

Ditt problem er at du ikke evner å innse at vi er ulike. Det er ikke sykelig å ikke ville akseptere at kjæresten både holder hender med andre og sitter på fanget til vedkommende. Da ville jeg ant ugler i mosen.

Endret av Kloever_2
Lenke til kommentar

er dette virkelig noe som aksepteres?

- Hun drar på et kjøpesenter med en haug med venniner

- Gutt kommer bort, setter seg ned, starter å snakke.

- Gutt begynner å flørte med dama MI

- Dama mi setter seg på fanget hans mens ALLE andre i venninegjengen ser det

- De forlater kjøpesenteret sammen, mens de holder hverandre i henda

for så å forsvinne vekk med han karen.

må da vitterlig ikke være noen rakettforsker for å forstå at det er noe på ferde her.

det faktumet at hun stakk rett til han etter de slo opp beviser jo det at de utvekslet navn, tlf nr osv. og at hun hadde videre intensjoner.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Sjalu personen som jeg er, hadde jeg nok dænget både fyren og dama... Deretter skalla ned hu gamle dama som sto med handlevogn vedsidenav og så på.

Men så har en liten fugl fortalt meg at jeg ikke er verdens mest rasjonelle person.. (PS: jeg skalla ned fuglen og..)

Lenke til kommentar
Gjest Ace Commandeer

Nei nei! Vet du ikke hva man gjør med damer som dette?

Vinn tilbake "tilliten" og fortell at alt skal gå bra. Råpul henne for siste gang, og når du tar deg en cigg etter akten sier du bare: 'Pell deg ut din faens hore!', og bryter kontakten for all fremtid. Du er dermed kåret til vinneren!!

Lenke til kommentar
Sjalu personen som jeg er, hadde jeg nok dænget både fyren og dama... Deretter skalla ned hu gamle dama som sto med handlevogn vedsidenav og så på.

Men så har en liten fugl fortalt meg at jeg ikke er verdens mest rasjonelle person.. (PS: jeg skalla ned fuglen og..)

Hahahaha :D Epic innlegg!

Lenke til kommentar
Gjest Ace Commandeur
I tillegg til at han kommer til å bli sett på som en idiot av alle i nærmiljøet.

Alt er lov i krig og kjærlighet. Øye for øye, tann for tann.

Selvom det kanskje ikke ser sånn ut, kan det med litt forklaring påvises at man selv er den fornærmede.

Er du virkelig såret, er det også naturlig å søke intimitet med personen for å gjøre alt "bra" igjen. Denne intimiteten blandet med kaotiske følelser kan rettferdigjøre en slik reaksjon, fordi man da har oppdaget at ting uansett ikke blir helt det samme igjen. Pulingen var kun det som trigget flommen av følelser, tett gjenoppfulgt med et par sekunders klarsynthet. Det er nå i alle fall slik jeg hadde opplevd og formidlet det.

Lenke til kommentar
I tillegg til at han kommer til å bli sett på som en idiot av alle i nærmiljøet.

Hadde fått en stjerne i boken av meg.

Samme her, men de fleste tenker ikke slik.

2 stjerner her. Sånt er ikke akseptabelt. Det med at hu slo opp og gikk rett til han. Da får han en stjerne hvis han gjør det som ble forklart ovenfor.

Lenke til kommentar
Same? Du har fylt 18 nå har du ikke?

Hva med at jeg drar til Drammen snart, så tar vi oss en bayer på Picasso og sipper for oss selv ? :p

Er DESSVERRE bare 17 år og 4 måneder... Så med mindre du skaffer meg illegal ID, så kan jeg ikke det :/

Edit : nei det har du ikke xD Glem det :p Da får vi kjøpe noen pils og sette oss ute xD

Hørtes bedre ut ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...