Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama gått bak ryggen min!

Anbefalte innlegg

Jeg lo høyt og lenge av OP. Alt man skal bekymre seg for nå til dags.

Se på det fra denne siden: Om du hadde holdt hender med ei god venninne og / eller hun satt på fanget ditt, for å så å få en telefon fra henne der hun sier at: "Kjæresten så på dette som en uakseptabel oppførsel fra min side, vi kan ikke møtes lenger", hvordan hadde du reagert da? Jeg for min del hadde ringt kjæresten hennes, og skjelt han ut etter alle noter. Dere er sammen, du kan fint innbille deg selv om at hun er din, og bare din, men hun er et selvstendig menneske, med sine egne venner. Det er deg hun sover med. Det er du som harver over henne. Om den sitausjonen skulle bli forandret, er det grunn til bekymret, men slik som det er nå?

Ja.

Hmm.

Slapp av.

Støttes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner godt trådstarter. For min del er det et KRAV jeg setter, at visse ting gjøres ikke om det ikke er snakk om gode venner.

I så fall kan hun finne seg noen andre, og da går hun glipp av den fantastiske kjæresten jeg er, og alt jeg har å by på. Da er hun ikke verd meg, om hun ikke oppfyller mine krav.

Lenke til kommentar
Dude, jeg vil ikke si at det å leie og sittet på fanget til en annen gutt er å gå bak ryggen din..

Men jeg vet ikke om de gjorde no mer, hørte bare om det, og at han fulgte henne hjem, og da vet visst ingen hva som kan ha hendt.

hadde xn min( eller hvilken som helst dame jeg hadde vært sammen med) sitti på fanget til en annen gutt, som er totalt ukjent for meg, så hadde flydd i flint.. samme med handleiing

Lenke til kommentar
Så hun drev med en annen fyr?

Vel ja...men kommer til å være venn fortsatt med henne ;)

Hun holdt på med en annen fyr samtidig som hun drev på med hun, og du vil fortsatt være venn med hun? Kudos, jeg hadde kastet henne på sjøen.

Kan hende jeg bryter det, første hun gjorde var å renne rett på han andre fyren :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hun holdt på med en annen fyr samtidig som hun drev på med hun, og du vil fortsatt være venn med hun? Kudos, jeg hadde kastet henne på sjøen.

Kan hende jeg bryter det, første hun gjorde var å renne rett på han andre fyren :thumbdown:

Da kutter du kontakten, gjør bare vondt å se henne holde på sånn. Men har dere felles venner blir det vanskelig.

Lenke til kommentar

Da kutter du kontakten, gjør bare vondt å se henne holde på sånn. Men har dere felles venner blir det vanskelig.

Hat to felles venner, men hu ene vil få henne på sykehus pågrunn av at hun slo opp med meg og gikk til han andre :p

Lenke til kommentar
Ja, mitt rosenrøde forhold har vart i overkant av tre måneder nå, og idag fikk jeg vite at dama mi har leiet og sittet på fanget til en annen gutt... Jeg ble regelrett skuffet over henne ettersom vi har hatt det fint siden dag 1! Jeg føler at hun har missbrukt tilitten min til henne.

Jeg vurderer å gi henne en ny sjanse, og at hun bryter kontakt med gutten hun gjorde dette med, eller hva synes dere... Jeg er virkelig blitt glad i henne, og håpte selvfølgelig at dette ikke ville skje :(

Kvitt deg med henne, vist du er usikker på intensjonene hennes. Men det kan jo hende at det er en homsekompis av henne eller noe, de gjør jo ganske mye rart, så.

Lenke til kommentar

Same, gjør som de andre forslår. Kvitt deg helt med henne. jeg kan love deg en ting. Du vil ikke fremdeles være venn med henne da hun faktisk hadde en å lande på da dere gjorde det slutt. Hun hadde en i båkhånd. Jeg har en meget stor likegyldighet ovenfor min eks. Og det hjelper meg faktisk. Jeg orker ikke engang svare henne om hun spør om noe. Trenger ikke svare til henne for noe. Forholdet har jeg for lengst lagt i glemmeboka.

Nå har jeg det faktisk bra, selvom jeg er singel og savner forhold.

Men uansett hva du finner på. Ikke begi deg ut og tilbake i kontakt med henne. Du vil virkelig ikke det. Er godt mulig jeg tar feil, men jeg anbefaler ikke å teste hellet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...