Jakoozie Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 En god idé, men ikke så mye mer. Les mer Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Meget dårlig spill Syns dette spillet var bra eg etter min mening burde det fått 8 men men. Er ikke så vannvittig forskjell på oppfølgeren som i 1ern men det var nok til å få meg til å sitte å spille det en del timer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tror nok jeg venter på Mafia II. Tar det som en selvfølge at Pelokken blir beordret til å teste det Særdeles grundig omtale av spillet dette her. Ble nesten for lang selv for meg, flott innsats. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Nesten perfekt oppfølger av gangsters 2... men gangsters 2 var bedre altså... bare å sammenligne. Håper bare Mafia II ikke har 100 bugs slik som eneren. Endret 23. april 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Herregud hvor forskjellig denne anmeldelsen var fra filmanmeldelsen. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Så at eg har spilt dette spillet i 12 timer siden eg fikk det, lett underholding men nå som eg er ferdig så kommer eg nok til å slette det. Har liksom ikke noe gjen spillings verdi. Lenke til kommentar
Gromlin Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Herregud hvor forskjellig denne anmeldelsen var fra filmanmeldelsen. Hirr, hvordan da? Med at filmanmeldelsen var såpass kort og overfladisk at den var tragikomisk, og dette var såpass tørt og detaljert at det føltes ut som man leste et prospekt? Lenke til kommentar
Melkegutt Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Enig i at omtalen var detaljert. Men han tar ikke med noen uvesentlige punkter, hovedpunktne såvidt jeg kan se er spillets handling, mangel på variasjon og mangel på utfordring. Synes ikke den var særlig tørr. Satte spesielt pris på handlingsreferatet fra anmelders første racketovertakelse. Artig lesning. F.eks: "Selv om fyren ser livredd ut, nekter han å betale såkalte beskyttelsespenger til meg, han er lojal med en annen familie. Min naturlige reaksjon på eierens mangel på velvilje er selvsagt å denge løs på alt jeg ser av verdifullt inventar; jeg knuser glassmontere og kassaapparatet flyr veggimellom. Etter mitt lille utbrudd snur jeg meg mot eieren, han virker med ett mer samarbeidsvillig." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg