Redaksjonen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 En våt grav, eller en del av familien? Vi har spilt The Godfather II. Les mer Lenke til kommentar
toxicpete Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 En våt grav, eller en del av familien? Vi har spilt The Godfather II. Les mer Genial videoanmeldelse karer! Godt å se at man holder den norske tradisjonen levende ved å røyke på film Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Morsomt, men alt for kort. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 yay for video anmeldelser Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Enig, dette var konge. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Fancy med video, selv om jeg er uenig i anmeldelsen. Jeg koste meg hvertfall gjennom hele spillet Hva er vanskelig med bilkjøringen, slåsse-systemet og auto-aimen? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hey, kult at dere liker det. Det kommer til å bli ganske mange videoer etter hvert. Vi prøver oss fram på måten vi gjør det på. Kurt: Jeg synes iallefall det var unødvendig vanskelig. Det var vanskelig å holde oversikten og jeg følte at jeg ofte løp i blinde når jeg skulle steder. Det føltes generelt veldig lite responsivt, men dette er jo bare min oppfatning. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Forresten, hvem var i videoen? Deg, Heilage? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Fantastisk at Spillverket har begynt med videoanmeldelser! Nå slipper jeg å lese anmeldelsene til de dårlige spillene. Men jeg er enig med Kontorstol, videoanmeldelsen var alt for kort. Det var jo nesten like mye video av anmelderen som det var av spillet Uansett, jeg er helt sikker på at dette kommer til å bli bedre etter hvert. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Fantastisk at Spillverket har begynt med videoanmeldelser! Nå slipper jeg å lese anmeldelsene til de dårlige spillene. Hey, den var under beltestedet! (det var jeg som stod for den skriftlige omtalen av dette spillet) Vi var ikke akkurat enige på denne her Eirik og jeg, men det hadde da heller ikke vært noe moro. Tror vi alle gleder oss til fortsettelsen. Endret 23. april 2009 av Jakoozie Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Video anmeldelsen var litt vel kort men kjempe greier at dere har endelig kommet med video review av spill. Håper det blir det video reviews fremover også :-) Er så enig med at grafikken i spillet er nokså utdatert og at styringen virker nokså kontete. Lenke til kommentar
JV Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hehe.. du sa: "Det eneste du får i toern, bortsett fra enern.." Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Har blitt bortskjemt med Gametrailers sine video review, så denne var litt kort. Men hallo, bedre enn ingen ting. Fortsett slik fremover Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Skuffet. Anmelderen ramser opp en knippe punkter uten å gå i dybden på noen av den, eller å i det hele tatt forklare spillets grunnmekanikker. Slik den er nå er den omtrent ikke funksjonell. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hehe.. du sa: "Det eneste du får i toern, bortsett fra enern.." :!: Å herregud jeg ler!!! Men dette spillet blir nok droppet ja.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Artig, spesielt at man gjør litt mer ut av det. Skulle gjerne vært lengre og litt mer i dybden, men det kommer nok. Virker lovende dette her Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kul anmelelse. Bra at dere kjører på med videoanmeldelser. Gamer.no vil nok skrive bedre artikler uansett, så kan være smart å satse på noe annet! + Nå får vi muligens to forskjellige typer spillportaler. Hadde vært konge om dere fokuserte på video! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hehe.. du sa: "Det eneste du får i toern, bortsett fra enern.." En gyldig formulering når man føler seg sodomert av spillet? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Haha, Eirik, hva faen. Ikke en video av deg med sigar jeg forventet da jeg åpnet linken til denne anmeldelsen. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) I tyskland på Mtv er det et genialt spillprogram som likner veldig på dette. Det heter GameOne. Og det er fullt av sketsjer og gimmiks og latterlig morsome mellomsekvenser. Fortsett med slike videoer Endret 24. april 2009 av sisk2105 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg