Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Erfaringer med Sharifs nettbutikk

Anbefalte innlegg

Bestillte den 22.04.09. Ordren besto av 6 sommerdekk.

30.04.09 sendte jeg en mail og lurte på om dekka var sendt.

Her er svaret:

"Bestillingen din er ok

Sporingsnr får du ikke men terminalen ringer deg når di har det i hus

Vi pakker i tur og orden her for harde livet

Under kjøpsbetingelsene på siden står det følgende

"Vår leveringstid er omtrent 7 arbeidsdager. Bestillinger som mottas før kl 12:00 på mandag til torsdag, kommer til å bli behandlet samme dag. Bestillinger som mottas fredag, lørdag og søndag vil bli behandlet første kommende mandag. Det må påberegnes noe lengre leveringstid i sesongen."

Men som sagt vi tar alle i tur og orden

Alle får alle får heheh

Ha en fin dag

Mvh

Tommy"

Den 06.05.09 fikk jeg denne:

"Hei!

Vi beklager på det sterkeste at du ennå ikke har mottatt varene dine..

Vi har nå satt i gang ekstra tiltak der vi vil nå prioritere din bestilling og eventuelt andre som også er i din situasjon som ikke har fått varene ennå.

Vi har nå kalt inn ekstra mannskap på lageret og vi jobber på spreng for å komme à jour.

Vi beklager på det sterkeste hvis du har prøvd å ringe oss og ikke kommet gjennom tlf men, vi prioriterer nå fult fokus på lageret for å få pakket og sendt ut varene dine

Vi takker for din tålmodighet og varene dine vil bli sendt innen kort tid.

Sannsynligheten er liten, men vis varene ikke blir sendt deg innen fredag tar vi kontakt med deg.

Vennligst ikke svar på denne mailen da vi prioriterer å få sendt ut varene dine."

Den 08.05.09 er det fra gutta på golvet som sender en melding:

"Hei!

Din ordre er sendt med CargoPartner"

Vel og bra, men når jeg skal hente dekkene mine hos nor-cargo sin avdeling er det bare 4 av dekka som har kommet. Nor-Cargo har bare en selvplukkpalle med en lapp på dekka som er mine, men det mangler to dekk. Det er heller ikke noe system på hvordan disse dekkene blir utlevert, bare gå og finn dine dekk er hva jeg får beskjed om. Dvs at noen andre kan "forsyne" seg av dekkpallen, det er faktisk min første tanke at noen har knabbet dekka mine. Nåvel, Nor-Cargo avdelingen rister bare på hodet av opplegget til Sharif's, dette er helt vanlig sier de og at jeg bare får ta kontakt med Sharif's.

Kommer ikke gjennom på telefon, og ingen av mine mailer blir besvart. Så her sitter jeg da tre uker etter bestilling med en ufullstending pakke og en bil som ikke har fått av vinterdekka.

Det værste er at Nor-Cargo sier det ikke følger med noen pakkseddel på dekka, de bare får en palle med dekk med navnelapper på dekkene. Dette kan da ikke være vanlig standard!? Jeg ender vel opp med at dekkene mine har "forsvunnet" i "systemet".

Makan til dårlig inntrykk av en forhandler har jeg ikke fått noen gang. Ta telefonen, svar på mail første bud innen kundebehandling!

Første og siste gang jeg handler med Sharif's.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

kan også nevne at den festanordning som følgte med boltene som er et veldig spesielt verktøy knakk jeg 2 stykk av, har ikke flere igjen men fikk ut alle utenom en bolt som jeg må bore ut. Anbefaler alle og kjøpe egne bolter som enn kan bruke litt bedre verktøy på. Har foresten sett etter det verktøyet jeg trengte på sharifs bolter på alle tenkelig plasser, umulig å finne.

Lenke til kommentar

Eg har liknandes opplevelsar, har bestillt 4 dekk på felg den 14 april og i 3 veker har dei sagt at dei sender dekka samme dag, men det gjenstår å oppleve at dei faktisk gjer det. IKKJE KJØP MED DETTE FIRMAET; DEI ER SLETT IKKJE SERIØSE :thumbdown:

Lenke til kommentar
kan også nevne at den festanordning som følgte med boltene som er et veldig spesielt verktøy knakk jeg 2 stykk av, har ikke flere igjen men fikk ut alle utenom en bolt som jeg må bore ut. Anbefaler alle og kjøpe egne bolter som enn kan bruke litt bedre verktøy på. Har foresten sett etter det verktøyet jeg trengte på sharifs bolter på alle tenkelig plasser, umulig å finne.

Det er ikke låsebolter du har fått da? Men de er jo fortsatt like ubrukelige om nøkkelen knekker.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Men et spørsmål:

Vet dere om det er mulighet for meg med en BMW 320 E36 91-modell å kjøpe dekk og felger der, når man bare kan velge modeller tilbake til 95?

E36 versjonen av BMW varte fra 91 til 97 liksom.

etter denne tabellen ser det ut som om dimensjonene ikke har endret seg.

http://www.kompressor.no/felger/boltesirkel.htm

Edit: Nå har jeg egen efaring her. Jeg bestilte en hjulpakke og etter over to måneder har det fortsatt ikke skjedd noe, så jeg ble nødt til å avbestille.

Ikke noe å anbefale om du har det travelt med andre ord.

Endret av Cannibal Helsekost
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...