Ruduz Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Heisann sveisann! Lurer på om det finnes noen middler mot denne irriterende høysnuen som jeg skal komme til å møte. Merker litt allerede faktisk! Har prøvd zyrtec og diverse,, men er så utrolig lei av slike medisiner som gjør meg sløv og trøtt.... Finnes det noen som gjør meg pigg?!! Lenke til kommentar
Erlend05 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 kan jo få resept av legen om allergi tabeletter, funker for meg Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Kestine tabletter har jeg best erfaring med Lenke til kommentar
neadii Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Letteste er at jo å ta allergisprøyta. Er kun 1 sprøyte som du tar, så er du fri for alt av piller hele sommern. Den bør tas i mars/starten av april, men skader ikke å spørre legen din om det fortsatt er mulig å ta den. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Bare vær obs på at det faktisk er en kortisonsprøyte man får. Kortison senker immunforsvaret, som også da senker allergiske reaksjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå