Insomniatic Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hei, hvordan kan jeg få penger på PS3en uten å måtte bruke kredittkort? Har ikke kredittkort selv, og faren min stoler ikke på de greiene (ps3en og de folka som håndterer det elns.) Så hvordan kan jeg få betalt inn penger til PS3en uten kredittkort? Kan man f.eks. få kjøpt sånn derre... gavekortkode eller noe sånt i spillbutikker? Er sanger på RockBand jeg bare må ha Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hm..de har ikke sånne bokser i butikkene med x antall poeng som til Xbox Live? Der kan du kjøpe 4000 points og betaler like mye for DVD-coveret som poengene koster på live. Så får du en kode inni boksen du skriver inn for å hente poengene dine. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Hm..de har ikke sånne bokser i butikkene med x antall poeng som til Xbox Live? Der kan du kjøpe 4000 points og betaler like mye for DVD-coveret som poengene koster på live. Så får du en kode inni boksen du skriver inn for å hente poengene dine. Litt usikker på hva du mener nå... Har PlayStation3, og på PS3 Store betaler man med ekte penger, og får å få penger der må man overføre fra kredittkort. Men det er også en mulighet for å skrive inn en kode der :think: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg mener at hvis du drar til f.eks. Gamestop, har de DVD-esker i hylla man betaler f.eks. 499,- for, og får en kode til 4000 points man kan taste inn i XBL og få poengene. Da får MS pengene sine og du får poengene dine. Win/win. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Men selges sånn til PS3 også da? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hei, hvordan kan jeg få penger på PS3en uten å måtte bruke kredittkort? Har ikke kredittkort selv, og faren min stoler ikke på de greiene (ps3en og de folka som håndterer det elns.) Så hvordan kan jeg få betalt inn penger til PS3en uten kredittkort? Kan man f.eks. få kjøpt sånn derre... gavekortkode eller noe sånt i spillbutikker? Er sanger på RockBand jeg bare må ha PSstore er helt trygt, har brukt det selv mange ganger. Jeg vet man får kjøpt sånne skrapekort i statene, hvor du kjøper kortet i butikken, så skraper du frem en kode som gir deg samme sum i PSstore. Hvorvidt det fungere å bruke ett amerikansk skrapekort hvis du får tak i det vet jeg ikke, men det er helt safe å bruke PSstore med kreditt kort. Husk at SONY er ett veldig annerkjent firma, de hadde aldri gamblet med å bedrive svindel av sine kunder! Jeg tror også med tiden at disse skrapekortene kommer til Europa, men har ikke sett de enda ihvertfall. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Si til faren din at nå må han vokse opp. Er ikke farligere å bruke kortet på psstore enn det er å bruke den i minibanken eller på butikken. Faktisk så er vel psstore en av de tryggere plassene du kan bruke kortet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jah, GROW UP FOR SVARTE hjelper nok å si til pappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå