Vargan Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Å nei, noen må ringe barnevernet! En 14 åring som tuller om sex. Skal du eller jeg samle kirkerådet? Jeg vet ikke hvor sent du utviklet deg, men 14 åringer pleier å kysse og kose du. Nice forsøk på å fornærme meg. Du er kul. Jeg liker deg. Det er forskjell på en 'seksuell undertone' og 'kyssing og kos'. Det er forskjell på å tulle om 'kyssing og kos', og tulle om 'sex'. Jeg har sett et par postere som tydelig har lest litt PUA-materiale og tror de forstår verden og samliv på grunn av det. Så kommer det usikre ungdommer fra ungdomskolen med sine skapforelskelser og blir anbefalt teknikker og kunnskap som er beregnet på folk dobbelt av sin egen alder. Du vet jeg har rett. Kameratskij. EDIT: Hehe, er 16 tho Da kan du jo alltids tulle litt om sex også, hvis du vil! Ikke gjør noe du eller hun føler seg ukomfortabel med. En 16årig jente har ikke samme kjønnsdrift og lyst som en 20årig jente. Poenget mitt over er fortsatt like gyldig. Endret 9. mai 2009 av Vargan Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Å nei, noen må ringe barnevernet! En 14 åring som tuller om sex. Skal du eller jeg samle kirkerådet? Jeg vet ikke hvor sent du utviklet deg, men 14 åringer pleier å kysse og kose du. Du er kul. Gammelt nytt. Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Om dere er 16 er skratting med en sexuell undertone bare med på å gjøre ting enda mer spennende Så om hun ironisk leker litt med den tonen, så bare svar med samme mynt. Da kan du være sikker på at hun ser på deg som noe mer enn kun en venn Men fortell oss hvordan det går videre og hva dine neste steg ble Lenke til kommentar
Gjest Guest_quest_* Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Så jeg logget på msn, og begynte å snakke med hun. Jeg spurte hva som skjedde, og hun sa hun snakket med en hun hadde møtt i påsken. De hadde drivet på, og hadde begynt igjen nå. Ser ut som det går rett i dass... Jeg var visst aldri noe mer enn en venn for hun. Jeg ble ikke så veldig lei meg, kanskje ikke jeg likte henne så godt som jeg først trodde? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Shit happens. Og som du selv sa, så ser det jo ut til at du ikke likte henne like godt som du trudde, så da er det i hvert fall ikke verdens undergang. Chin up, og nyt livet Lenke til kommentar
Gjest Guest_quest_* Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg føler at jeg ikke ble lei meg, men hver gang jeg ser henne, så kjenner jeg følsen igjen Lenke til kommentar
swahili Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 snakk med henne allikavell, kan være hun bare sier det fordi du aldri har tatt initiativet til å snakke på skolen. Kan godt være hun likte deg, men ettersom ikke noe mer skjedde så la hun det litt på is, hvis det går an å si. Snakk til henne på skolen som om alt er normalt. Kansje det tennes en ny liten gnist Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Så jeg logget på msn, og begynte å snakke med hun. Jeg spurte hva som skjedde, og hun sa hun snakket med en hun hadde møtt i påsken. De hadde drivet på, og hadde begynt igjen nå. Ser ut som det går rett i dass... Jeg var visst aldri noe mer enn en venn for hun.Jeg ble ikke så veldig lei meg, kanskje ikke jeg likte henne så godt som jeg først trodde? Enten gjør du som Swahili sier, eller så må du bare prøve å komme deg over det. husk at hun ikke er den eneste rette for deg. Snakk med henne, eller tenk på henne som en "tidligere flørt". Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 pass på når du først begynner å snakke med henne på skolen at du ikke blir sånn dilter og ikke lar henne få pusterom. har gjort den feilen skjønner du og jeg anbefaler ingen å prøve d xD men hvor stor er distansen mellom dere? kan jo bare be om å gå en tur eller noe hvis dere er nærme, er en fin måte å starte samtaler fac2face d;) Lenke til kommentar
Gjest Guest_quest_* Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Har begynt å trekke meg litt tilbake. Sender ikke meldinger til henne, og på msn lurte hun tilogmed på om jeg hadde dødd, for dagen før hadde jeg snakka som en foss, og nå var jeg helt stille. Nå svarer jeg bare når hun snakker til meg, eller spør meg noe. Sier også hei til henne når jeg møter henne, men blir ikke noe mer enn det. Vet noen om et bedre alternativ? Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Har begynt å trekke meg litt tilbake. Sender ikke meldinger til henne, og på msn lurte hun tilogmed på om jeg hadde dødd, for dagen før hadde jeg snakka som en foss, og nå var jeg helt stille. Nå svarer jeg bare når hun snakker til meg, eller spør meg noe. Sier også hei til henne når jeg møter henne, men blir ikke noe mer enn det.Vet noen om et bedre alternativ? Kanksje kan du vise henne (på en indirekte måte) at du ikke syns at de to burde være sammen og på en annen måte vise henne at du liker henne. Jeg kan ikke garantere deg at det funker, for jeg har aldri prøvd dette selv. Men du kan prøve å vise henne at du er interessert. Hvordan du gjør dette, må du finne ut selv eller spørre en annen. Endret 13. mai 2009 av chris_123 Lenke til kommentar
swahili Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 be en veninne av deg late som dere er på gang og flørt med henne. Da blir hun sjalu og vil ha deg. (Dumt forslag) Hvis du sier hei, er jo det en start Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå