Gjest quest37123 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hei. Trenger noen tips angående en jente jeg liker veldig godt:P Jeg så hun første gang i 8ende klasse, men har ikke fått følser og begynt å snakke med henne før nå. Jeg har fått tak i msn-adressen hennes, og vi sitter ofte å snakker langt utover kvelden. Føler at hun heller vil sitte å snakke med meg isteden for å legge seg etc.. og vi snakker om alt vi driver med osv.. På skolen får jeg ikke snakket så mye med henne, siden hun går i en annen klasse, så det er vanskelig å få pratet med hun når hun er i "venne gjengene" osv men hver gang jeg går forbi henne, smiler hun, og jeg smiler tilbake. Jeg føler at vi har en god tone, og jeg tror hun har det med meg og, men hvordan skal jeg gå fram? Skal jeg fortsette å ble mere kjent med henne på msn først, før jeg går fram for å møte henne? Noen tips dere har for at hun ikke skal havne i vennesonen? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Det første du burde gjøre er vel å snakke med henne på skolen. Og overraskende nok så faller resten ganske lett på plass. Men start med å begynne å snakke med henne på skolen o.l. Endret 23. april 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
fteff Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hadde bedt henne ut, men prat med henne på skolen så ofte som mulig seff. Du sier selv at det er vanskelig å få pratet med henne på skolen og da bør du be henne ut. Eller hvertfall prøve å få møtt henne utenfor skolen. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Filmkveld er alltid en vinner i min bok, om du syntes det blir litt voldsomt med bare dere to med en gang kan du ta en med venner. Du innviterer henne og noen andre venner av deg, helst både jenter og gutter. Så det ikke blir så mye fokus på bare dere to, hehe. Så det ikke blir en "date". Går det bra og kjemien stemmer kan du neste gang spørre om hun vil gjøre noe bare dere to sammen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Takker for alle svar! Så jeg skal fortsette å snakke med henne på msn og? Hun blir ikke kanskje lei etterhvert, eller at jeg blir enda mer "venn" da? Det hender hun kommer inn i klasserommet mitt, siden hun har venner der, men vet liksom ikke hva vi skal prate om da.. Hun bare smiler til meg. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Du må få brukt tid med henne i det virkelige liv så fort som mulig. Holder dere på sånn kunn over MSN så blir du fort til "venninnen" hennes som hun kommer til å snakke om alle gutta som ikke behandler henne riktig osv osv. Få til noe sammen dere to. Filmkveld er som sagt alltid en slager. Men gi vis intensjonene dine fra start av. Tør å sitte nær henne, tør å holde øyekontakten, osv. Ta sjangsene, så går resten av seg selv den ene eller den andre veien. Eneste som er sikkert er at det går nedenom og hjem hvis du ikke gjør noe som helst. Vise interesse og intensjoner så tidlig som mulig er alfa-omega! Lykke til, og hold oss oppdatert! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Vi satt foresten 2 timer å snakka i går, så i mine øyne virker det som hun iallefall er interesert. Hun svarte med en gang og, så hun satt liksom bare å snakket til meg. Vi snakker om alt hun driver med på fritiden, skal til helgen osv, hva jeg driver med, tv serier, skole og masse annet Lenke til kommentar
fteff Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Da skulle du ha bedt henne med ut. (Hvis du ikke allerede hadde gjort det da selvfølgelig) Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det hender hun kommer inn i klasserommet mitt, siden hun har venner der, men vet liksom ikke hva vi skal prate om da.. Hun bare smiler til meg. Du har jo ingen problemer med å snakke med henne på MSN, så bare ta det videre derfra. Bare prøv å få samtalen over i face-to-face enn MSN. Lenke til kommentar
Gjest Guest_quest_* Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Sitter ofte å snakker opptil 2 timer hver kveld, så det var ikke et engangstilfelle. Men jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal be henne ut.. Tror jeg aldri har bedt ut en jente sånn før. Takker for alle svar hitil Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Bare spør om hun vil finne på noe. Hun vil nok sikkert bli med ^^ Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Shit. Jeg sto omtrent i dine sko for litt over 3 måneder siden. Si at du liker henne, jenter er visst veldig glad i det. Så kan du jo spørre om hun liker deg. Hvis alt "klaffer" så kan du spørre om dere skal finne på noe en dag. Så må du nesten gripe sjansen med å gi henne, jeg vet ikke jeg, kanskje et kyss . Lenke til kommentar
Gjest Guest_quest_* Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hørt at man ikke skal fortelle en at man liker hun før man er sammen, men heller vise det Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hørt at man ikke skal fortelle en at man liker hun før man er sammen, men heller vise det Det har du helt rett i! Så for guds skyld ikke bruk ord og "spørre" henne om hun liker deg.. Det var sånn man gjorde på barneskolen.. Vær mannen, vis selvtillit, interesse og intensjoner, og ta det du vil ha! Det absolutt værste som kan skje er et avslag Og det er ikke så ille som folk skal ha det til Lenke til kommentar
Gjest Guest_quest_* Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 bare det at jeg vil gå litt sakte fram, og prøve så godt jeg kan, siden jeg har aldri hatt følser for en jente på samme måte før. Føler at jeg kjenner henne mye bedre enn andre jenter jeg vet om.. Vi kan liksom sitte å snakke i timesvis. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Akkurat sånn var det med meg for en liten stund siden. Men det endte i skuffelse. Du tror du kjenner hun, men det gjør du ikke før du blir sammen med dem. Kan jo selvfølgelig være annerledes med hun du er med Lenke til kommentar
swahili Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 spør bare om dere skal finne på noe. Trenger ikke ta det så høytidlig som middag, kino osv... Lenke til kommentar
Gjest Guest_quest_* Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Takker for alle svar Føler at jeg kommer nærmere og nærmere xD Lenke til kommentar
Gjest Guest_quest_* Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Er det mulig å se på hvordan hun skriver til meg om hun er interesert i noe mer en vennskap? Måten hun skriver osv.. ? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Noen jenter har en mer flørtete tone enn andre, men det burde være mulig å se etter hint hvertfall. Virker hun interessert når dere snakker, om hun prøver å holde samtalen i livet. Om hun tuller og flørter med deg. Du må se på helheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå