toazty Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 har win vista ult. edt. så der er det jo x64 og x86 dvd'er tenkte jeg skulle installere x64 , nå som jeg har oppgradert pc'en . men så finner jeg kun x86 dvd'en, noen måte jeg kan få lasta det ned gjennom microsoft på nett? eller må jeg på bit torreent sider å laste det ned? key'en er jo den samme for begge , så den har jeg jo... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 BUMPER denne jeg.. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 jeg går ut fra at du har fullversjonen av ultimate, siden du har hatt 2 cd'er. hvis du vil ha en lovlig versjon, bør du ringe microsoft norge og be de å sende en nye cd, kan ikke koste så mye og tar ikke så lange tid før du har den i postkassen. lykke til Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 noen som har peiling på hva det koster? sendt mail til microsoft norge nå, så håper dette ordner seg.. er vel ikke ulovlig å laste ned fra piratebay eller noe og bruke min egen nøkkel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå