sierra93 Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 nei kommer ikke noe opp bare det timeglasset så blir det borte igjen Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 ok, du har ikke alt du skulle ha i din XP du. Prøve nå å installere manuelt. Gå der som du hadde den SMbus saken i enhetsbehandling. Velg å update det med å henvise til den folder du har laget med filene, og i den SMbus folder. Er det noe som installeres? Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 ok da jeg teste dette i morgen så sier jeg ifra hvordan det går. har slått av pc nede nå. Testet forøvrig med en driver søker ser det er masse driver som er utdaterte ifølge det programmet. Takk til alle som har hjulpet meg så langt Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Da prøvde jeg nå da funker det kjempe bra takk for hjelpen alle dataguruer,da er det ingen gule spørsmålstegn eller noe. Takk til wiberos som løste mitt problem Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Du har vært flink å prøve å finne løsningen for et problem. Du må derfor takke deg sierra93. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå