Flack90 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 HAH! Dette har jeg sagt i mange år, overalt var tegnene, men nei da. Kvinner er jo det bedre kjønn må vite, det er kun menn som mobber. Noen som insikt har i den uoversiktlige hjernen til kvinner som kan utdype hvorfor? Mer mobbing med kvinnelige ledere. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hehe, hadde det vært opp til meg så hadde de ikke hatt stemmerett en gang. De får se til å skjerpe seg og holde seg på kjøkkenet der de hører hjemme. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Hehe, hadde det vært opp til meg så hadde de ikke hatt stemmerett en gang. De får se til å skjerpe seg og holde seg på kjøkkenet der de hører hjemme. Synes jeg hører dem eksplodere landet over nå :!: Men man må spørre seg hva som førte til at de havnet der på kjøkkenet til å begynne med? Kunne det være alle oppfinnelsene de gjorde? Eller all infrastrukturen og husene de bygde? Eller all lærdom og interesse for praktiske og tekniske fag? De har seg selv å takke. Offtopic egentlig, sorry... Endret 24. april 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Kvinner er kyniske onde vesener. (Ikke ta denne setningen for seriøst) Menn tar opp ting å snakker om det, blir det en krangel varer den ikke lenge. Kvinner tar ikke opp ting å det blir bare liggende å surre under overflaten lenge. Endret 24. april 2009 av Bobbylove Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 La oss ikke generalisere alt for meget nå. Diskusjonen kan gjerne gå, men ligg unna vulgariteter. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 menn har alltid vært ledere. det ligger i genene våre. kvinnfolk ordner mat og kids for oss. skjønner ikke at det skal være så ille. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Fint å se at brukerene på diskusjon.no har omtrent samme kvinnesyn som de mest konservative muslimer. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 som det sto i den pollen på den siden du linket til, det kommer an på personen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Noe annet er at statistikk ikke har så mye å si for individet. Du kan ha en kvinne som sjef, og det kan gå svært bra. Og du kan ha en mann som sjef, og det kan gå svært dårlig. Jeg er også interessert i å se hvor ofte dette forekommer uavhengig av kjønn. Jeg antar det er et mindretall av både mannlige og kvinnelige sjefer som mobber, eller legger til rette for dette. Men undersøkelsen er utvilsomt interessant lesning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå