Gå til innhold

CallerID - ingen anonyme numre

Anbefalte innlegg

Hej

Ja, jeg er dansker, jeg kan ikke skrive norsk særlig flinkt.

Her er det på dansk, hvis du hellere vil have det på engelsk så scroll lidt ned.

Der er sikkert lavet et hav af programmer af samme type som dette, men jeg er blot en simpel programmør i et helt nyt miljø, så jeg ved jo ingenting

Jeg har lavet et Caller ID program som opsnapper dine indkomne kald og indhenter navn- og adresse-oplysninger (via webservices), og giver dig muligheden at gemme hele molevitten som ny kontakt. Programmet kan pt. hente oplysninger på danske, svenske, norske og færøerske numre, derfor også postingen i dette forum.

Samme program kan også bruges til at føje adresser til alle dine eksisterende kontakter.

cab'en ligger her http://callerID.krumling.dk

Det kan være den bliver udbygget, men lige nu er den med god vilje en Beta, så ingen support, til gengæld er det gratis

[ENGLISH]

I have made an application for your microsoft powered mobile device called CallerID. CallerID will collect information on all incoming callers that you do not have allready in your contacts, like name and address. Anonymous SMSes will also be checked.

You can also use this program to update all your existing contacts, providing them with updated adresses. For the time being numbers from following countries are supported: Sweden, Denmark, Norway and Faroe Islands.

It is not totally bug free, so in a way you are being used as a tester, so it is free of charge.

The installation file is located here:

http://callerid.krumling.dk

/kenneth

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...