Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg shønner ikke.. Jeg har blitt kjent med en kjempe søt og grei gutt og jeg liker han veldig godt. Men alle som vet om han sier til meg at han er dum og teit og de ber meg holde meg unna han.. Jeg vet ikke hva som er sant og usant men jeg driter egentli i det han er kjempe grei mot meg liksom.. Og han har fortalt meg at folk sprer rykter om han som ikke er sant osv.. jeg trur på han for jeg har vært i samme situasjon.. men jeg føler at når folk snakker til meg om han så har jeg ikke lyrt å prate med han gutten igjen de får meg til å miste lysten på han liksom.. :/ Når jeg snakker med han høres han litt dum ut iblant men det er samma men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. ? er det jeg som er dum nå elr? og jeg tenker hvis folka begyner å hate meg også det orker jeg ikke.... :S Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Rykter kommer som regel fra folk som ikke kjenner vedkommende. Spør deg selv: Hvem kjenner han best? Du eller de som sier ting om han? Er det noe snev av sannhet i ryktene? Hva dreier ryktene seg om? I så fall dersom ryktene viser seg å være sanne, vil det forandre han som den flotte personen du har blitt kjent med? Selv synes jeg du bør drite i ryktene og gi han en sjangs. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Rykter kommer som regel fra folk som ikke kjenner vedkommende.Spør deg selv: Hvem kjenner han best? Du eller de som sier ting om han? Er det noe snev av sannhet i ryktene? Hva dreier ryktene seg om? I så fall dersom ryktene viser seg å være sanne, vil det forandre han som den flotte personen du har blitt kjent med? Selv synes jeg du bør drite i ryktene og gi han en sjangs. jeg vet ikke hva ryktene er han fortalte meg bare at folk sprer rykter om han men de jeg kjenner som kjenner han sier han er dum og barneslig.. Jeg vet ikke helt hva de andre ryktene er.. Men hver gang jeg snakker med han glemmer jeg liksom alt han er så søt og grei.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Svaret synes jeg ligger i hva du selv skriver. Antar at dere ikke er så alt for gamle og i den alderen er det lett å la seg påvirke av hva andre sier, for at man skal virke kul. Men etterhvert oppdager du hva for slags hespetre som sa dumme ting om han. Dersom du er lur, så satser du for å opprettholde kontakten med han, uavhengig av hva de andre sier. "Tenke sjæl" er det en flott sang som heter Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvor gamle er dere forresten? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Svaret synes jeg ligger i hva du selv skriver. Antar at dere ikke er så alt for gamle og i den alderen er det lett å la seg påvirke av hva andre sier, for at man skal virke kul. Men etterhvert oppdager du hva for slags hespetre som sa dumme ting om han. Dersom du er lur, så satser du for å opprettholde kontakten med han, uavhengig av hva de andre sier. "Tenke sjæl" er det en flott sang som heter hehe vi er 16 år.. Men takk for svar =) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tenker det er rykter hvis han er en rundbrenner, og/eller generelt ''bad-boy'' Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Selv en rundbrenner eller badboy kan jo møte ei han faktisk virkelig liker seriøst. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Selv en rundbrenner eller badboy kan jo møte ei han faktisk virkelig liker seriøst. hva mener dere med rundbrenner? :S Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Nå virker det ikke akkuratt som om det er rundbrenner rykter. Når hun skriver de sier han er dum og barnslig. Ikke akkuratt ord man bruker om en rundbrenner vil jeg tro. Selv en rundbrenner eller badboy kan jo møte ei han faktisk virkelig liker seriøst. hva mener dere med rundbrenner? :S En som ligger med mange damer, og dumper dem når han har ligget med dem og går til neste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Mistenker heller at det er en person som ikke bertene i den alderen der går etter, altså en som ikke er sånn topp populær på skolen, men mer som en vanlig person med humor. Noe som skjeldent går hjem hos bertegjengen i den alderen der hvor det helst skal være en som gir jenta status å være sammen med. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Nå virker det ikke akkuratt som om det er rundbrenner rykter. Når hun skriver de sier han er dum og barnslig. Ikke akkuratt ord man bruker om en rundbrenner vil jeg tro. Selv en rundbrenner eller badboy kan jo møte ei han faktisk virkelig liker seriøst. hva mener dere med rundbrenner? :S En som ligger med mange damer, og dumper dem når han har ligget med dem og går til neste. :o Neeei det er jeg 100% sikker på at han ikke er;) det er ikke sånne rykter alt er nok bare dt at han er ukul å rolig trur jeg.. Og det er mange gutter som er misunnelige på han pga han er fin og mange jenter liker han.. -forvirra- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Akkurat som det jeg skrev like ovenfor her og svarene forblir det samme. Ignorer ryktene og alt snakket om han/dere. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Litt forvirret nå, så han er fin og mange jenter liker han. Allikevel er han ukul og folk sier han er teit? Virker litt rart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Han er ikke blant de kule, tøffeste gutta som i amerikanske filmer spiller på fotballaget og dytter nerdene. Han er en med godt utseende som ikke utnytter det, eller er fullt klar over det, så derfor sprer de rykter om han fordi de er redd for at TS skal få alt for god kontakt med han. Men samtidig er det rart at de andre jentene ikke har nærmet seg han for å prøve seg på han, men det kommer vel tilbake på at det er fordi "han ikke spiller på fotballaget". Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Litt forvirret nå, så han er fin og mange jenter liker han. Allikevel er han ukul og folk sier han er teit? Virker litt rart. ok.. han er kjempe kjekk og fin og mange jenter syns han er kjekk.. Men de liker han ikke.. shønner ? :S Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 tror nok de fleste her vet hva du mener. Altså gutten er ikke den mest populære, sikkert ikke veldig idretts/musikk fiksert som de ansdre kule. Men det burde ikke holde deg tilbake fra å bli kjent med ham. Hvis du syns han er snill/hyggelig/kjekk så syns jeg at du skal drite i hva de andre mener og bli bedre kjent med ham. Trist at Janteloven gjelder faktisk fortsatt ved så høy alder hos enkelte. (jeg tenker på dem som sier han er ukul) janteloven: 1. Du skal ikke tro du er noe. 2. Du skal ikke tro du er like meget som oss. 3. Du skal ikke tro du er klokere enn oss. 4. Du skal ikke innbille deg at du er bedre enn oss. 5. Du skal ikke tro du vet mer enn oss. 6. Du skal ikke tro du er mer enn oss. 7. Du skal ikke tro du duger til noe. 8. Du skal ikke le av oss. 9. Du skal ikke tro noen bryr seg om deg. 10. Du skal ikke tro du kan lære oss noe. Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Okei, for det første: Ikke la andres meninger komme foran dine egne! hvis du vil bli kjent med han, go ahead og gjør det. Sure, noen vil sikkert si at han er en drittsekk, og dere vil sikkert bli ukas snakkis, men det har ingenting å si for hva du vil gjøre! Det blir å gi andre mennesker for stor makt over ditt liv. Ved 16 år er det dessverre arroganse, drittsekkoppførsel og generelt bruken av hersketeknikker mot andre som er den foretrukne egenskapen hos en fyr som er pulbar. Dog, dette vil endre seg med tiden. Lykke til, håper du drar det i land. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg sier drit i hva de andre sier. snakk med han og finn ut om ryktene er sanne selv så kan du bedømme etterpå om det er noe å satse på. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det er flere som synes han er kjekk og de føler at de ikke har sjangs på han ergo han er teit, at trådstarter vil prøve seg på han liker ikke de andre av kanskje åpenbare grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå