abene Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Lyst til å teste Sugar-grensesnittet fra OLPC? Dette kan nå testes ut via en minnpinne. Les mer Lenke til kommentar
Svish Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) et operasystem? Endret 23. april 2009 av Svish Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Opera? Det er ett grensesnitt, operativsystemet er Linux. Lenke til kommentar
Havstein Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Usj, for en elendig artikkel.. Pinlig. Et nytt bunnivå er nådd. Det virker som at Arsæll har drukket seg til mots for han prøvde å oversette til norsk. Endret 23. april 2009 av Havstein Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Synes det var en grei notis, informativ og lett forståelig. Lenke til kommentar
Havstein Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Synes det var en grei notis, informativ og lett forståelig. Øh, bortsett fra at det ikke står noe mer om hva Sugar er enn at det er et brukergrensesnitt? Lenke til kommentar
Svish Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Opera?Det er ett grensesnitt, operativsystemet er Linux. Ja, det vet jo jeg også. Men det stod operasystem i artikkelen, hehe. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Ja, skjønte det etterhvert. Arsæll Benediktsson er heller ikke kjent for de beste artiklene på hw.no heller. Lenke til kommentar
Svish Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 vel, jeg synes nå artiklene her stort sett er greie jeg da. men de inneholder litt stavefeil i blant. hvilket ikke er så bra... burde vært en egen sånn "Rapporter feil i artikkelen" funksjon. forumet er liksom eneste stedet å rapportere om slikt.. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) ..det er vel standard prosedyre på hardware.no å ikke gjøre noe med artiklene fordi de er feil - så lenge minst en person synes det var "helt greit". Så jeg tror ikke det er noe poeng å rapportere på forumet. Endret 5. mai 2009 av nipsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå