Stig-Arne Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Æ ska kjøpe en Duron 1,2 ghz. Korkjn vefta burde æ ha? Har en duron 750 fra før av nu.. Funke denna pros sammen me d hk som æ har nu.. (se sign.) ? Lenke til kommentar
GaLiHaLen Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 sleng inn den billigste vifta du finner med akseptebelt støynivå som tåler 1.4 ghz (t-bird)eller mer da kan du klokke litt. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Hvorfor snakke dialekt? Jeg måtte lese den fire ganger før jeg skjønte hva som stod der. Skriv slik at alle forstår deg Når det gjelder saken din, så støtter hovedkortet prosessoren din. Kjøp i vei! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 En duron 750 greier vel å komme opp i 1 Ghz uten problemer i de fleste tilfellene. Det er vel ikke så stor performance forskjeller at det er verdt å bytte. (etter min mening) Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Enig med deg Unwil.. ikke stor nok ytelse endring for at jeg ville giddet det i allefall! Ville heller kjøpt inn en AMD Athlon 1.3 Ghz for 300 kr mer, men det er jo min mening! Enig med deg SintBrus.. Hadde du sagt Hvilken vifte og ikke Korkjn vefta hadde flere folk skjønnt det. Lenke til kommentar
house Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 hmmz.. folk kjøper faktisk duron ennda ja.. hehe.. kommer til å kjøpe meg en ny PC snart jeg oxo, bestående av .. XPxx00+, ECS mobo pluss vifte da seff, å ATI Radeon 8500 .... når de kommer.. Housey Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2002 Klue e jo at æ ikkje gidd å overklokke maskin. æ treng råd te korkjn vefta som trengs å kjøle ned varmovn.. blir nokk den siste AMD som blir kjøpt fra mi sia.. Så på komplett ei CoolMaster vifte te 116 kr.. opp te 1,4 ghz.. trur æ kjøpe den ja.. Skal uansett ikkje overklokke...:smile: Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Quote: On 2002-01-22 10:43, Morpheus^ skrev:Så på komplett ei CoolMaster vifte te 116 kr.. opp te 1,4 ghz.. trur æ kjøpe den ja.. Den vifta er ikke akkurat veldig stille... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2002 Hmm.. nån som har ett forslag te ei vefta da? Har ei CoolMaster vefta nu.. funke konge den.. men trukke den e stor nokk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå