indahla Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Er det noen som har erfaring med denne butikken? Vertuboutique.com Lenke til kommentar
Xinopay Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Med en gang jeg ser at de tar betaling via Western Union blir jeg skeptisk. Svært, SVÆRT få seriøse bedrifter som benytter det. Ser de også tar kredittkort-betalinger, men kan ikke finne noe Verified By Visa-link e.l. noe sted... Edit: HAHAH! Og en liten session med online-supporten deres forsterket ikke akkurat inntrykket! Endret 24. april 2009 av Xinopay Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Som nevnt over tilbyr de ikke de beste betalingløsningene, de bruker som regel det som blir brukt av svindlere, som Western Union, da du ikke har noe mulighet til og få igjen pengene dine om du ikke skulle få noen vare. Eller så er det jo snakk om replica telefoner/china kopier, og faktisk ikke ekte Vertu telefoner, så det er fult mulig de er mer eller mindre seriøse og at de faktisk sender ut telefoner. Selv, så hadde jeg hadde nok styrt unna den siden. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Med en gang jeg ser at de tar betaling via Western Union blir jeg skeptisk. Svært, SVÆRT få seriøse bedrifter som benytter det. Ser de også tar kredittkort-betalinger, men kan ikke finne noe Verified By Visa-link e.l. noe sted... Edit: HAHAH! Og en liten session med online-supporten deres forsterket ikke akkurat inntrykket! Hva var det med supporten? Og hva er galt med Western Union? Betaler jeg med kredittkort kan jeg jo bare gå på kortselskapet her i Oslo hvis varen ikke kommer.. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Wester Union er laget kun for å sende penger til personer du kjenner og stoler på, og de anbefaler selv også å IKKE bruker denne tjenester til salg og kjøp mellom personer du ikke kjenner over nettet. Western Union Money Transfer er en utmerket måte å sende penger til personer du kjenner og stoler på. Vi anbefaler ikke denne tjenesten når du sender penger til en fremmed eller noen du ikke kan være sikker på identiteten til. Problemet med å bruke WesternUnion i slike saker er at man ikke trenger registere noe kredittkort eller legitimert navn, så svindleren kan lett stikke av med pengene, enkelt og greit. Det er ikke noe i veien med Western Union i seg selv, de er et proffesjonelt og seriøst selskap, men denne tjenesten er rett og slett ikke laget for dette formålet. [..]Hva var det med supporten? Og hva er galt med Western Union? Betaler jeg med kredittkort kan jeg jo bare gå på kortselskapet her i Oslo hvis varen ikke kommer.. Nei, når du betaler på denne måten, har du ikke f.eks VISA sin svindel garanti, da du ikke egentlig betaler via kredittkort, men overfører penger til en vilt fremmed person, og det du DU som går god for at opplysningene om denne personen stemmer, og at de er til og stole på. Western Union utbetaler pengene til den mottakeren du har sendt penger til, uansett om du mottar varer eller levering uteblir. Dersom Western Union utbetaler på grunnlag av dine opplysninger må dessverre pengene ansees som tapt. Endret 5. mai 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Det er mulig å betale via kredittkort direkte til selger (litt dyrere), ikke via WU. Det var det jeg mente. Da burde jeg være safe hvis det er noe trøbbel. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, det er en bedre løsning. Høyrere pris er sikkert pga. høyere avgifter for butikken når du bruker kredittkort. Skal du bestille, avtal på forhånd hvor lang til frakt skal ta. Skal du ha pengene tilbake fra kredittkort selskapet, mener jeg og huske at det må gjøres innen en viss periode etter kjøpet, noe som mange selgere gjør er og gang på gang love at varen er på vei, slik at kunden venter for lenge til og få pengene sine tilbake. Lenke til kommentar
rule2 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Når det gjelder support for Vertu i Norge så gies IKKE det, det er ingen verksteder som reparerer Vertu dessverre. Ellers hadde jeg hatt en for lenge siden, men må ta til takke med Nokia 8800 Carbon Arte istedet. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Når det gjelder support for Vertu i Norge så gies IKKE det, det er ingen verksteder som reparerer Vertu dessverre. Ellers hadde jeg hatt en for lenge siden, men må ta til takke med Nokia 8800 Carbon Arte istedet. Takk for respons, men nå er ikke dette snakk om ekte Vertu telefoner. Det er kopier.. Men support i Norge blir nok vanskelig på disse også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå