Thor. Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Maskinen din blir litt for varm. Er den ny? Står den på et flatt underlag i et temperert rom? Svarer du ja på alle disse vil jeg påstå du har en garantisak ettersom du ikke klarer å spille på den. Dersom viften ikke snurrer rundt er nok dette synderen, hvis ikke leverer du den inn. Endret 23. april 2009 av Thor. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Haha Da er det nok garantert det som er problemet, håper jeg =) Lenke til kommentar
Diggle Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Maskinen din blir litt for varm. Er den ny? Står den på et flatt underlag i et temperert rom? Svarer du ja på alle disse vil jeg påstå du har en garantisak ettersom du ikke klarer å spille på den. Dersom viften ikke snurrer rundt er nok dette synderen, hvis ikke leverer du den inn. Tjaaa >: jeg tror eg fant ut problemet. Viste seg at det er en knapp "vifte" som eg måtte trykke på. var overrasket over hvor stille pcen var. men det viste seg bare å være at ingen vifter heller noe var på. Er på skolen nå så får teste når eg kommer hjem. ^^ Håper det var det eneste problemet Redigering: men PCen stod på ett trebord i et rom med åpne vinduer.. ca 18-22 grader Endret 24. april 2009 av Diggle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå