b-i-m-m-e Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hei grevaeg. jeg må bare spøørre. Hvor er det du kjøper farget plexiglass ? jeg vill starte et prosjekt. men vill vite litt først. ellers Kjempe rått prosjekt du har<3 Bimme Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Kommer du til å legge opp worklog-en til 1/3rd. GeN her også? Endret 5. september 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Tror ikkje jeg har fått svar på hva du kobler alle diskene dine til? Regner med at du bruker noen kontrollere i tillegg til de intigrerte på hovedkortet. Hva med et screenshot med alle diskene i explorer? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Tror ikkje jeg har fått svar på hva du kobler alle diskene dine til? Regner med at du bruker noen kontrollere i tillegg til de intigrerte på hovedkortet. Hva med et screenshot med alle diskene i explorer? Åja, det hadde vært konge. Eller screenrecord, hvis du må scrolle nedover Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Dæven døtte. Dette må være det mest gjennomførte prosjektet jeg har sett nogen gang. Kudos! Du burde ordnet patent på designet og masseprodusert. Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Hei folkens, snart TG i gang igjen, og er vel på tide å begynne å legge noen planer for neste prosjekt, har kun lagt ut forrige kabinetter til salgs uten innhold, men denne gangen går hele prosjektet ut døra til den som måtte komme med det beste budet, Noen som er intresert i 6th gen der ute? Prosjektet går ut for salg etter TG ^^ Har vært en byggekost på rundt 86,000, har ikke tatt med arbeidstimer eller de 30 terra med familiebilder som følger med, så kan vel trygt si att skambud ikke vurderes =) Skulle vel nesten tro at neste generasjon er på vei snart =) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har enda tilgode å se diskene online i windows explorer/linux Kan du fikse det eller? Hadde vært kult Og har enda ikkje fått svar på hvilke kontrollere du bruker utenom et par 4 porter LSI saskontrollere og ihcxx på hovedkorta. ? Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Har enda tilgode å se diskene online i windows explorer/linux Kan du fikse det eller? Hadde vært kult Og har enda ikkje fått svar på hvilke kontrollere du bruker utenom et par 4 porter LSI saskontrollere og ihcxx på hovedkorta. ? hah, dreven du ^^ Er ingen fancy controllere på greiene fortsatt, hehe, stort sett jbod, med stripe i sas på os disker. Trenger ikke den rå raid ytelsen eller sikkerheten i ett raid 5, så mesteparten av diskene sitter på hovedkort kontroller samt LSI 4/8 portere.. Skal se om jeg får fyra greiene etterpå for ett screenshot eller 3 Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Takker og bukker =) Forøvrig så er vel kabinett til salgs nå, hehe Sjekk annonse for de som måtte ønske http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/14370 Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Følger ikke harddiskene med? Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Følger ikke harddiskene med? Til den prisen, nei =) Kan følge med for ett tillegg på 20,000 inkl kontrollere, prisen blir da 36,000 =) Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 grevaeg, du skal ikke oppgradere alle diskene da? http://www.amentio.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=322055&WebSiteMapNodeID=1000001 2TB til 995,- Det er ikke ille Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 hehe, 14stk 2tb disker ligger klart på tilbud hos netshop Må bare få solgt kabinett først, men har en potensiell kjøper nå... Noen som er gira på å kjøpe 30 terra i assorterte 500gb + disker? Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hvis du ska selge diskene... skal du selge alle i en "pakke" eller kan jeg kjøpe for eksempel 3-4 stykk ? isåfall til hvilken pris ? Lenke til kommentar
Khani Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Er intresert selv i et par 500gb disker. Send gjerne i oppkrav hvis du foretrekker det. Endret 15. april 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Kunne tenkt meg noen disker selv, hvis de selges til en god pris Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Det der var så sykt, at det ikke var artig. Sånn serriøst mista nesten pusten der:/ lol Keep it up! (Har råd til 6th gen btw, vurderer faktiskt og kjøpe det;) tar kontakt om jeg skal, bare det at jeg må ha penger til HK osv x) Endret 1. mai 2010 av Alexhoop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå