Gå til innhold

Kommentarer - 6th GeN. 30TB TriplX

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Tror ikkje jeg har fått svar på hva du kobler alle diskene dine til? Regner med at du bruker noen kontrollere i tillegg til de intigrerte på hovedkortet.

Hva med et screenshot med alle diskene i explorer?

Åja, det hadde vært konge. Eller screenrecord, hvis du må scrolle nedover :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Hei folkens, snart TG i gang igjen, og er vel på tide å begynne å legge noen planer for neste prosjekt, har kun lagt ut forrige kabinetter til salgs uten innhold, men denne gangen går hele prosjektet ut døra til den som måtte komme med det beste budet, Noen som er intresert i 6th gen der ute? :p

Prosjektet går ut for salg etter TG ^^

Har vært en byggekost på rundt 86,000, har ikke tatt med arbeidstimer eller de 30 terra med familiebilder som følger med, så kan vel trygt si att skambud ikke vurderes =)

Skulle vel nesten tro at neste generasjon er på vei snart =)

Lenke til kommentar
Har enda tilgode å se diskene online i windows explorer/linux

Kan du fikse det eller? Hadde vært kult :D

Og har enda ikkje fått svar på hvilke kontrollere du bruker utenom et par 4 porter LSI saskontrollere og ihcxx på hovedkorta. ?

hah, dreven du ^^

Er ingen fancy controllere på greiene fortsatt, hehe, stort sett jbod, med stripe i sas på os disker.

Trenger ikke den rå raid ytelsen eller sikkerheten i ett raid 5, så mesteparten av diskene sitter på hovedkort kontroller samt LSI 4/8 portere..

Skal se om jeg får fyra greiene etterpå for ett screenshot eller 3

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Det der var så sykt, at det ikke var artig. Sånn serriøst mista nesten pusten der:/ lol

Keep it up!

(Har råd til 6th gen btw, vurderer faktiskt og kjøpe det;) tar kontakt om jeg skal, bare det at jeg må ha penger til HK osv x)

Endret av Alexhoop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...