hanbjo Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Kult Likte specsa du brukte i den maskinen hehe.. Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Hvor mye kostet de koblingene du har satt sammen rammene med? 1500kr =) 24 stk 3 veis knuter Lenke til kommentar
HPH-JJ Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 begynner å bli snadder angrer på att eg ikke brukte porsa knutene selv:( jaja bra noen fikk bruke ideen min da hihi ps vet du om noen av dei plassene du skaffer ting fra plater osv får tak i hexaplater? 5mm hexahull? slike som er brukt på antec 1200 kabinett osv. har prøvd hele norge men nada:( Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Har forandret seg litt ja! Var nok en kraftplugg i sinn tid den maskinen der Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvorfor har du kuttet litt av den nederste kammeret? Og hvorfor brukte du ikke slike knuter der også? Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Hvorfor har du kuttet litt av den nederste kammeret? Og hvorfor brukte du ikke slike knuter der også? blir nok en liten kutt på toppen også ganske snart trenger rett og slett ikke plassen der oppe (eller nede), brukte ikke knuter nederst da leverandør ikke har flere på lager, og blir fort en 10 dagers ventetid, er en alt for utolmodig fyr for sånnt så frem med sveiseapparatet ( klarte å dra i filler 2 knuter når jeg tok fra hverandre nedre modul) Men får håpe det går bedre med neste ^^ Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Du har ikke tenkt på million dollar PC da, grevaeg? Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hvor blir det av update? Thats all for today folks, update again tomorrow Det var på onsdag, det er Fredag (eller Lørdag om du vil) idag... Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hehe.. Ivrig Stiff-leet? Jaaaaa, har sjekket flere ganger etter update... xD Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Hehe.. Ivrig Stiff-leet? Jaaaaa, har sjekket flere ganger etter update... xD Er tom for matrialer -.- som i.... virkelig tom... Venter fortsatt på plexi, mer alu, pulverlakkmannen, blikkenslagern min har ferie + tok glatt 3 timer å plukke ut hardware av 5t.gen for salg Du har ikke tenkt på million dollar PC da, grevaeg? Hadde vært morro det, men trenger en helt annen finnish på ting enn det jeg har hatt tidligere, sikter høyere enn noen gang med dette prosjektet, så er jo lov å håpe ^^ Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Du har ikke tenkt på million dollar PC da, grevaeg? Hadde vært morro det, men trenger en helt annen finnish på ting enn det jeg har hatt tidligere, sikter høyere enn noen gang med dette prosjektet, så er jo lov å håpe ^^ Da håper alle i denne tråden på det Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Hvor blir det av update? Thats all for today folks, update again tomorrow Det var på onsdag, det er Fredag (eller Lørdag om du vil) idag... Happy? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Endelig, side: 2. Da slipper jeg å laste alle bildene. Nå sitter jeg på en øy utenfor Kristiansand med veldig tregt nett. Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 er litt udregelig med så mange post's per side... spesielt når det blir rundt 200 av dem i grei oppløsning =( Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hvor blir det av update? Thats all for today folks, update again tomorrow Det var på onsdag, det er Fredag (eller Lørdag om du vil) idag... Happy? Ja, skal bli fint å lese litt nå, akkurat kommet hjem fra en fjell tur, så kan sitte med dataen med god samvittighet xD Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 MOTM nominee, Bit-Tech Gogo vote ^^ http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=171535 Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 MOTM nominee, Bit-Tech Gogo vote ^^ http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=171535 You may not vote on this poll.Får ikkje til å stemme på deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå