Gå til innhold

BK: Street Fashion

Anbefalte innlegg

Ett bilde jeg tok her på mandagen; det er lysatt med en blitz på location med en stk standar reflektor som modifier.

Er litt usikker på om jeg liker versjonen med textur best, eller den uten? Oo

untitledS.bmp

untitledSS.bmp

(prøver å lagre jpeg filer fra galleriet mitt ute på nettet; men de bare kommer ned som .bmp filer.. wth?)

her er en ekstern link til bildene også; håper det går greit siden det også er attacha .bmp versjon.

_msg28251.jpg

_msg2825-edit.jpg

Endret av cruelphotography
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Hmm.

Jeg synes teksturen fungerer greit, siden det uansett er en viss røffhet i både objekt og omgivelser.

Bildet er fint, fin himmel, fin jente, etc. Og hun og himmelen har skaper nogenlunde samme retning.

Det er tre ting jeg ikke tar helt dog:

1. Ligger håret hennes virkelig så flatt? (Ingen hårstrå som er "ute og flagrer")

2. tredelingen av bakgrunnen følger forsåvidt et komposisjonsprinsipp, men den i midten vet jeg ikke om jeg liker helt. Den hadde også en etter min smak i overkant skarp kant mot himmelen.

3. Jeg skulle gjerne sett minst ett øye (helst det nærmeste) mer.

(4. Hun ser veldig tynn ut. Spiser hun nok. Etc.)

Lenke til kommentar

dette slår meg til å være noe som du ønsker å fremstille som et grafisk stykke arbeid, og ikke rent fotografisk. Med tanke på hvordan du har etterbehandlet. For jeg vet at du er utrolig tålmodig med masking :p

Selv for meg så syns jeg den er noe mørk.. kunne ha lyst opp mere på enkelte partier.. men ikke hele bildeflaten. Slik at du får større kontrast.

Lenke til kommentar

Nja, blir vanskelig å se øynene om hun skal holde den posen =)

ang. foten så gjorde jeg det for å få denne komposisjonen; skulle jeg hatt med hele foten, måtte jeg ha tatt med mere under; og igjen hadde jeg trengt mere luft rundt over hele bildet for å beholde kompen. min =)

Ustedal, thanks =)

trygvan,

1. nei, det er fjernet noe løshår da jeg byttet ut himmelen; vurderte å ta fram hårbrushen å legge på, men likte egentlig at det var litt smooth.

2. den er en betong vegg så den er relativt skarp ja, og bruker 20mm her, så blir ikke mye blur av dybdeskarpheten heller =)

3. er ganske enkelt ikke enig i at det trenger å vises noe øyet. det blir uansett såpass lite.

4. glemte HELT å spørre henne ut om hvor mye / hva hun spiser (whops), men hun virket relativt oppvakt så får nesten satse på at hun har det bra ;)

(kommer forresten altid slike kommentarer da noen bruker modeller som faktisk er tynne nok til fashion-esque bilder)

Devis, ville ha det litt grafisk ja, og litt fantasy følelse. ligger en lysere versjon på blogg.cruelphotography.com i ett tidligere innlegg der =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...