Knightospr Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Når en i en artikkel kan begynne å kommentere saken direkte, i stedet for å gå i forumet. Funker det ikke for meg, bruker Firefox 3.0.9. Får jo ikke trykke ok/sendt knappen da den er borte. Er noe galt med koden til siden, da ikke vises i Firefox. Funker jo greit i forumet da, litt tungvint å måtte gå til forumet for å kommentere en sak! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Jeg hadde samme problemet på en av maskinene mine, men jeg fant ut jeg måtte bruke tav tab for å få frem knappen. Trykk på tab tre ganger etter at du er ferdig med å skrive, så skal knappen komme frem. Det bør være enkelt å løse. Endret 23. mai 2009 av Runar Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ser ut som det er litt mange iframes ute å går. Får to rullelinjer side ved side når jeg bruker webkit. En ruller hele forum/kommentar området, andre ruller bare eksisterende kommentarer... Lenke til kommentar
mads Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hei, beklager sent svar, dette skal nå være fikset Mvh, Mads Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå