..Bjørnar.. Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Fikk min Harmony 1100 i hus i går og synes umidelbart den er helt rå. Men jeg var av den tro at den skulle kunne styre enheter direkte via RF før jeg lærer at RF er særegent for hvert enkelt produkt og ikke kan "læres" på samme måte som iR. Så da må jeg finne på noe alternativt. Er det noen som har en løsning, evt bare forslag til løsning på dette? Vil altså ha min kontroll til å kunne skru av/på samt dimme lysene i stua mi, helst ved å plugge ett eller annet mellom lampene og kontakten i veggen. Selges det fremdeles slike enheter med iR? Endret 23. april 2009 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Har du fått en løsning på dette? Endret 17. februar 2011 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
runej Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Løfter denne tråden jeg, noen som har funnet ut av dette? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg har googlet langt og lenge, og sliter fremdeles med den samme problemstillingen. Jeg har funnet iR-brytere som kobles mellom vegguttak og lampe, men ingen som vil fungere i Norge. Et eksempel er denne: http://www.dealextreme.com/p/ir-remote-controlled-ac-outlet-for-appliances-220v-12902 Eller har jeg oversett noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå