s0lberg Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Er vel vanlig pris på verksted. Det å bytte foringer i demperen tar tid, har byttet dette selv på min Honda NSR. Selveste jobben er utrulig lett, men er så utrulig mye man må ut med. Brukte vel selv en 5 timer på dette, men jeg hadde aldri byttet simmeringer tidligere. Så kan faktisk ikke skjønne hvorfor verkstedet har brukt så voldsomt lang tid på dette. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 dem må gjøre alt 120% nøyaktiv. når du lerverer noe til et værksted forventer du at alt er 100% når du får den tilbake igjen. derfor tar det lengre tid. Lenke til kommentar
bmwpower92 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 pleier å koste mellom 600kr og 800 kr på verksted så normalt det. han som sier at han betalte 1300kr for førstegangsservice. det eneste de gjør er å bytte olje og bremseveske på den kanskje noen andre småting. er samme timepris uansett på hva den skrur på tar jo ganske lang tid det dem har gjort. tatt av gaffelen av sykkelen demontert den. skiftet styrelager. pad set? bremseklosser du mener? kanskje dem måtte slipe dem til for å få dem til å ikke hyle ol. syns selv og dette er dyrt, men slik er det når du lerverer den til et verksted derfor gjør jeg det selv. jepp + elektrisk programmering og sånn da, har hatt lamper som har blinket og lyst osv fordi sykkelen skulle på service, men nå er det ikke noe som plager meg lenger. kunne like gjerne tatt alt bortsett fra det elektriske selv (selv om det er en stund siden sist jeg gikk over den). men kjekt å ha litt stempel i service boka da det er en ganske ny mc som jeg ikke vil skal falle så mye i pris før høsten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå