Aetius Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Vinneren av Akams nattfotokonkurranse er nå endelig kåret. Les mer Lenke til kommentar
SRD Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Vellfortjent seier! Utrolig flott bilde! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Woooow!! Det var sjukt!! Den seieren der var velfortjent ja. Gratulerer Lenke til kommentar
Palme Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Pent ja! Gratulerer så meget! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Pent, pent... men de kan ikke bygge biler i Maranello. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Gratulerer. Meget pent bilde. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ingenting å si på det! Det var en verdig vinner.. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Veldig bra bilde! Men hvorfor vant ikke dette bildet runden som det deltok i, når det kunne vinne hele greia? Man skulle jo tro at det sto mellom en av rundevinnerne... Kanskje det ikke var de samme dommerne i 4. runde som nå på "hovedvinneren"? Uansett så er jo inntrykket av et bilde veldig subjektivt Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Men hvorfor vant ikke dette bildet runden som det deltok i, når det kunne vinne hele greia? Man skulle jo tro at det sto mellom en av rundevinnerne... Kanskje det ikke var de samme dommerne i 4. runde som nå på "hovedvinneren"? Uansett så er jo inntrykket av et bilde veldig subjektivt Fordi det var de uvaskede massene som stemte i rundene, mens en kompetent fagjury valgte sammenlagtvinner. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Selv synes jeg at HDR bilder burde ikke blitt tatt med. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Selv synes jeg at HDR bilder burde ikke blitt tatt med. Fordi? Det er jo bare en "kunstig" versjon av GND filter. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Er det HDR da? eller bare en blitz som lyser opp litt i forgrunnen? Fortjent seier Lenke til kommentar
ozone Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Men hvorfor vant ikke dette bildet runden som det deltok i, når det kunne vinne hele greia? Man skulle jo tro at det sto mellom en av rundevinnerne... Kanskje det ikke var de samme dommerne i 4. runde som nå på "hovedvinneren"? Uansett så er jo inntrykket av et bilde veldig subjektivt Fordi det var de uvaskede massene som stemte i rundene, mens en kompetent fagjury valgte sammenlagtvinner. Alt har som regel en god forklaring! Jeg spør, og Anew vet svaret som vanlig Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Fortjent,godt valg av juryen! Hvis dette er HDR(noe jeg ikke tror det er),er det så bra gjennomført,at det er en fortjent vinner likevel. Fjærnet dum bemærkning. Endret 23. april 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tusen takk for god kritikk! Hadde et lite håp om å vinne 4. runde etter hvert som stemmene kom inn, men at jeg skulle vinne hovedpremien tenkte jeg ikke litt på en gang! Var sikker på at det ble et av nordlysbildene, ekstremt bra! Bildet er HDR ja. Tatt rett utenfor Ølberg på Sola. Takk igjen! Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Var jo ingen av nordlysbildene som var noe spesielt teknisk bra så jeg er glad de ikke vant. Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Likte vinnerbildet i 3. runde godt, Vinner - Tredje runde Men skal for all del ikke krangle meg fra en seier... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Selv synes jeg at HDR bilder burde ikke blitt tatt med. Fordi? Det er jo bare en "kunstig" versjon av GND filter. Det er nok temmelig feil. HDR gjør mye annet enn bare å gi himmelen og forgrunnen riktig eksponering. Du får et laangt større dynamisk omfang enn med GND. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg