RMNK Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Hva synes dere om denne? http://www.demptd.com/testv3/ Noe som kan forbedres? Endret 23. april 2009 av RuneMK Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Hva synes dere om denne? http://www.demptd.com/testv3/ Noe som kan forbedres? Mulig det bare er meg, men jeg kan ikke se noe under "content"? Knappene virker forsåvidt heller ikke.. Endret 23. april 2009 av stonhans Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Hva synes dere om denne? http://www.demptd.com/testv3/ Noe som kan forbedres? Mulig det bare er meg, men jeg kan ikke se noe under "content"? Knappene virker forsåvidt heller ikke.. Nei er kun kodet for å vise cirka hvordan det vil bli... Så ingen tekst er lagt til. Eneste navigasjonsknappen som funker er "Home". Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Noe som helt klart kan forbedres er HTML, for den er grusom. Ellers synes jeg at header-bilde er for mørk og trist i forhold til designet, bakgrunnen føles også litt for død og lite sprudlende for meg. Teksten er også liten småvanskelig å lese (selv digger jeg fonten, men føler den har 0 å gjøre på en vevside). Kanskje prøve med noe grønt og blå himmel for header-bilde, noe som viser at det er vår/snart sommer? Ellers er det alltid en fin ting å legge til noe text, så man ser hvordan sida faktisk fungerer med innhold ( www.lipsum.com er fin for midlertidig text). Det har vært et par ganger hvor jeg har glemt det selv i fortiden og følt at ting ikke fungerer i det hele tatt når jeg la til tekst :\ Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Syntes den svarte/gra tykke horsiontale streken i bakgrunnen tar for mye oppmerksomhet og plass. Prov kanskje ha en tynn fin gradient ellerno der. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du prøver for mye. For mye grafisk stash tar fokuset bort fra innholdet. Innholdet får for lite rom å boltre seg i. Ta en titt på A List Apart. Det er en side hvor innholdet virkelig kommer i fokus, og designet er simpelt som det er unikt og genialt. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 1: Fonten som brukes på knappene er den samme som i userbars? Den er liten og vanskelig å lese 2: Copyright er amerikansk lovgivning og unødvendig 3: Ha med noe lipsum så vi får se hva for en font du vil bruke til brødtekst Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Typisk Dreamweaver kode, og den er mildt sagt grusom, sorry. Som nevnt tidligere, for mye grafisk innhold, grimme farger som tar bort fokuset på innholdet. Gleder meg til og se hvordan du løser typografien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå