nipton Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) noen som vet kordan jeg får dette bort? hva prosessn heter? har ikke installert noe som helst i dag å det skjedde mens jeg gikk opp får å spise litt mat. hmm.. hæ... vises det ikke på bildet? ehhhh.. ka det kan være da? siden det e på skjermen men ikke i bildet? Kan være denne http://www.vistax64.com/vista-performance-...uck-screen.html Men min har ikke no svart bare den blå rammen rundt. Det er ikke en applycation men helt sikkert en prosess, har prøvd å avslutte noen men fikk blue screen:P hehe Og den er på skjermen min med en gang jeg booter.. til å med før post message. Helt sikkert den men vet ikke helt hvordan jeg får den bort :/ Endret 23. april 2009 av nipton Lenke til kommentar
Noble Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Huh? Er det på skjermen før Operativsystemet er lastet? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Om ramma er der før windows starter, så må det jo være noe feil med enten skjermkortet eller skjermen din. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Definitivt som J@9 skriver - skjermen eller skjermkortet som er årsaken. Prøv ny kabel eller kabelinngang på skjermkortet. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 jaa hva vel skjermkortet eller skjermen. tok å prøvde på en gammel 15 tommer LCD å det funka uten noen ramme.. samme på 32 LCD.. så tok jeg å prøvde tilbake på min asus 22 og alt hva borte.. rart tusen takk alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå