Gå til innhold

That '70s Show -Tråden

Anbefalte innlegg

Fant ingen tråd om favorittserien min, så tenkte jeg kunne opprette en selv.

Så her kan vi diskutere serien og flire av øyeblikkene ilag. :)

Flere her som følger med på denne herlige serien?

Limer inn fra wiki:

Serien handler om seks ungdommer mot slutten av 1970-årene, som bor i Point Place, et fiktivt forsted til Green Bay i delstaten Wisconsin i Amerikas forente stater.

Ungdommene tilbringer det meste av tiden i Eric Formans kjeller i huset hvor også Steven Hyde bor, siden hans foreldre har gitt ham opp og Erics mamma, Kitty Forman, har forbarmet seg over ham.

De andre som er der det meste av deres våkne tid er Donna Pinciotti, nabojenta og Erics store kjærlighet; Fez, utvekslingsstudenten som prøver å lære seg å passe inn blant amerikanerne; Michael Kelso, som anser seg selv som den klart vakreste i gjengen og benytter enhver anledning til å ytre dette overfor dem; og til slutt Jackie Burkhardt, rikmannsdatteren som (nesten) bare tenker på sitt utseende og penger.

that70show.jpg

Jeg personlig digger Kelso og Fez. :D Herlige typer!

Forresten noen som har peiling på om det kommer flere sesonger. ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer og velkommen til forumet, håper du vil få stort utbytte av forumet og alt det den har å tilby deg. Vil bare minne deg på om at her søker man først om det er eldre tråder som omhandler det samme før man oppretter nye.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=511910

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=595938

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=531761

Så ønsker jeg deg lykke til.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvor langt bak du bladde for å finne de, men jeg sjekka de 10 siste sidene her for å lete etter. Så gidde jeg opp, og tenkte da lager jeg selv. De trådene virker i tillegg utdødde og glemde, så det skader mest trolig ikke.

Lenke til kommentar

Hadde en maraton på de 7 første sesongene i 2006 for å ta igjen sesong 8, slik at jeg fikk med meg sesongfinalen samme kvelden den gikk i USA.

Ufororglemmelig periode. Da var jeg virkelig fanatiker. Kalte meg til og med Fez her på forumet :p Men nå i de senere tidene har det blitt veldig lite That 70s show på meg. Må snart ta dvdene fatt igjen.

Lenke til kommentar

Ble litt for mye såpe for min del etterhvert. Jackie og Kelso var morsomt, men begynte å miste interessent litt når hun ble forelsket i Hyde. Når hun etterhvert ble interessert i Fez begynte noe å skurre. Det er bra serien prøvde å utvikle seg, men det får være grenser. :p

Likevel ville det ikke blitt det samme uten det evige maset fra Red om foten hans et visst sted. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...