Gjest member-63169 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Vet ikke helt om denne traff på helt riktig kategori menmen. Hvis jeg kjøper en bruktbil gjennom en forhandler, hvilke service/vedlikehold/reperasjoner/utbedringer kan jeg forvente at bilen min har vert igjennom, imotsetning til hvis jeg kjøper samme bilen privat? Har snakket med noen forhandlere, sier og forteller endel som jeg egentlig tviler litt på, skryter masse! Føler ofte at de bare tar det overfladiske, vasker, polerer osv, og tar resten på garantien som følger med, hvis noe skulle gå galt så fikser de det. En selger presterte faktisk å si at han likte den bilen jeg såg på så godt at han faktisk brukte den til og fra jobb noen dager i uken. Var en vanlig toyota stajonsvogn! Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvis ikke bilen har klare feil eller behov blir den kun sendt til klargjøring. Med dette blir bilen rengjort innvendig og utvendig, og ofte tilført en haug med vaskeriper. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tilbakespoling av kilometerteller. Utskifting av gode topplokk med noen gamle som ligger på bakrommet med bare noen mil igjen. Røyking av 20 South State uten filter. Fising i førersetet. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvis ikke bilen har klare feil eller behov blir den kun sendt til klargjøring. Med dette blir bilen rengjort innvendig og utvendig, og ofte tilført en haug med vaskeriper. Godt observert Det hender hvis lakken er "blass" at de også spanderer en runde med billig polish, ikke noe videre beskyttelse utover dette.. Også en flaske med *anonym* dekkdressing på lister og dekk av billigste sort da.. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Bedre å gjøre det jeg gjorde sist, når jeg hadde prutet så prutet jeg ned prisen litt til fordi jeg ikke ville ha at de skulle klargjøre den. Hadde ikke blitt skikkelig uansett. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Bedre å gjøre det jeg gjorde sist, når jeg hadde prutet så prutet jeg ned prisen litt til fordi jeg ikke ville ha at de skulle klargjøre den. Hadde ikke blitt skikkelig uansett. Enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå