DJ_Dark Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Det er faen så godt med kort hår og, men ikke alt for kort. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg prøver å forklare dama til bestevennen min at hun ikke har behov for speilrefleks. (samtale begynner uinterresant) Hun sier: vil du se smykkene jeg har forelsket meg i, de betyr spesielle ting ? Jeg sier: nei Hun sier: bad boy Jeg sier: ? Hun sier: det vaar kødd Jeg sier: ok Hun sier: ¨tror du dette er bra Jeg sier: d3000? ( hun viser Nikon D3000 ) Jeg sier: liker canon 500D jeg Hun sier: er det bra denne Jeg sier: ja ( Hun viser Canon 500D ) Du stoppet dele bilder Hun sier: Nikon D3000 var billig Jeg sier: det betyr ikke at det er bra Hun sier: jeg vet ikke jeg http://www.dustinhome.no/pd_5010374986.asp...3000_kit_100127 ___________________-- http://www.dustinhome.no/pd_5010300298.aspx Jeg sier: driter vel i det jeg? jeg har skal ikke ha nytt kamera, og jeg liker ikke nikon d3k Hun sier: jeg skal ha canon Jeg sier: får du kjøpe canon da Hun sier: ja Jeg sier: vet du hva iso er? og lukkertid? Hun sier: hva er det? Jeg sier: Hvorfor vil du ha speilrefleks? Hun sier: for bra bilder Jeg sier: Ok, Hva slags linse skal du ha da? Hun sier: ... Jeg sier: ja? Hun sier: vet ikke jeg Jeg sier: men kamerahuset da? 500D? Hun sier: sikkert Jeg sier: hvorfor 500D? hvorfor ikke 400? Hun sier: vet ikke jeg hva er bra Jeg sier: Du har ikke bruk for speilrefleks. Hun sier: jo ass Jeg sier: Ok, hvorfor? Hun sier: fordi jeg vil ta bedre bilder enn dritt kameraet jeg har Jeg sier: er det bildet bra syns du? ( Viser et bilde, som er helt klart tatt med et vanlig håndholdt kamera ) ok, dårlig versjon pga. msn . Hun sier: greit nok Du stoppet dele bilder Jeg sier: Det er helt klart bilde *Jeg sender bilde som er helt klart* Jeg sier: Godta den og se på det er tatt med et helt vanlig kamera, og litt etterredigert Overføring av "CIMG0172_R.jpg" er fullført. Hun sier: sånne bilder vil jeg ta ( Hun viser bilde av en blomst, som er helt klart, dårlig fokus ) Jeg sier: det var jo dritt kvalitet da Du stoppet dele bilder Jeg sier: Du kan fint ta sånne bilder med vanlig kamera om du klarer å bruke det Hun sier: det kan man ikke eller jo kanskje med det kameraet jeg har dritt kameraet* Jeg sier: det er unødvendig for deg å kjøpe speilrefleks Hun sier: næsj er dette bra Jeg sier: ja Du stoppet dele bilder Jeg sier: men du har ikke bruk for de t Hun sier: jo, jeg kommer til å få bruk for det senere i livet, så hvorfor ikke kjøpe det nå... Jeg sier: åjaaa, så om du kjøper et nå får du bruk for det når du er 16? skal jeg fortelle deg en ting? om 2 år, så blir det et gammelt kamera Hun sier: samma det reggis skal også ha speilrefleks Jeg sier: JAMMEN FAEN DA Hun sier: hvorfor er det bra at hun skal ha det da Jeg sier: dere har ikke bruk for det Hun sier: jeg har dette kameraet brb (Hun svarer ikke lenger) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Wat? Skjønte ikke akkurat den samtalen? Hva er problemet med at hun vil ha seg et speilrefleks? Kanskje hun vil lære seg å bruke det? Har selv lyst på speilrefleks, men har jo ikke noe særlig bruk for det. Er det kvinnfolklogikk? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Problemet er egentlig at hun vil ta bra bilder - hun vet ingenting, og som begrunnelse til å kjøpe brukte hun at bestevenninnen hennes skulle også ha. Jeg hadde ikke hatt noe problem om hun hadde sagt "jeg kan det ikke, men vil lære" Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Men da får du heller hjelpe henne med å lære da. Er hun fast bestemt på å kjøpe seg et speilrefleks så stopper nok ingenting henne. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Det er godt mulig Skulle visstnok møte henne etter kampen min etterpå. Får se, hun har ikke virka særlig lysten på lære før. Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg kunne heller ingenting om speilrefleks før jeg kjøpte det, men nå er jeg ganske god Hun må jo få lov å lære hun også. Om du hadde vært noen allright kompis, så hadde du hjulpet henne - istedet for å leke kul som kan det. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Leker ikke kul, jeg ber henne google det og sånnt - Faktisk å hjelpe, jeg fant fram til noen kameraer for henne, men jeg spør for at hun skal finne ut hva som er bra med de spesielle kameraene, og ikke for at "det sier jeg". meg sier:Google "iso speilreflekskamera" og "lukkertid speilreflekskamera" da hun sier: ... ork Endret 31. januar 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Ligger jo en guide her inne som forklarer det meste om speilrefleks for nybegynnere https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=984477&hl= Forklarer jo endel for henne. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) da var den gitt, 5'er på at hun svarer ork, men skal prøve å overtale henne I made her read it! Takk mia Endret 31. januar 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Takk Mia, heter det da! Men on topic, føler meg skikkelig truffet av mye av det thrice og co skrev i starten. Leser gjennom nå, moro Skippi skipp: Du skrev det etter at jeg postet! Uansett, får bidra med noe til tråden. En venninne av meg var ute med typen i går, og tenkte hun skulle være litt kul og diskutere andre jenter der med typen. Endte opp med at typen klarte å si at han gjerne kunne tenkt seg å ha sex med en av de andre jentene der, sånn hypotetisk sett. Hun klikket og det ble full krangel, selv om det var hun som fisket det frem. Endret 31. januar 2010 av Miamor Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Det står Takk mia der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Du gjør narr av henne i annenhver setning, hun må like deg veldig godt som gidder å fortsette samtalen. Lenke til kommentar
ACD Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Skjønner ikke at hun gidder å snakke med deg, Sk!ppy. Du kom ikke spesielt godt ut av den samtalen. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Skjønner ikke at hun gidder å snakke med deg, Sk!ppy. Du kom ikke spesielt godt ut av den samtalen. Men det gjorde ikke henne heller... Forstår godt at han blir irritert når det tydeligvis er umulig å få forklart at en Ixus genererer omtrent like gode bilder som en 500D på auto, med kit objektiv, til en femtedel av både prisen og størrelsen. Det sagt, det å forklare og holde seg saklig er tydeligvis oppskrytt... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Vet ikke hvorfor hun forsetter å snakke med meg, hun snakker til meg vær gang på msn - men kan nok si meg enig at ingen av oss kom bra ut av den samtalen. men jeg sendte hun den linken litt lenger opp her, og plutselig bare "hade", møtte hu istad, og da var hu glad og ville snakke Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg prøver å forklare dama til bestevennen min at hun ikke har behov for speilrefleks. É du helt dum i hôvet? Folk som dig borde pålas levande. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 *Den som sier no er det selv* vi er forsåvidt ferdig med den diskusjonen fjärilsfränd. Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Typisk kvinnfolk: -å ville vite at noen vil ha dem, og at det blir nok med det... derav uttrykket luremus -å lyve; sminke, høyhælte sko, silikon og botox og løgner ala "Jeg venter ditt barn" -å gjøre seg til offer og et "svakt kjønn" i situasjoner der hun kan ta utbytte av det, mens i andre situasjoner der det gagner seg er det bedre å si at hun er stemplet som "det svake kjønn" fordi hun vil fremstille mannen som voldelig, sjåvinistisk osv. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 ^ Herregud da, dette er en humortråd for kvinnfolklogikk, ikke en sutretråd for bitre gutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg