Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er greit nok når det bare er oss to, men det ser rimelig dumt ut hvis jeg sitter og drar henne i trusa når det er så mange andre i bygningen.

Jeg føler det er på tide vi får se bilde av denne jenta. Blir mange tøm og røm kommentarer, men om hu ser ut som om hu har så mange bonuskromosomer at tande p blir sjalu er det kanskje best å holde seg unna.

 

Jeg vil ikke legge ut noe bilde, nei.

Lenke til kommentar
Har en meget trist samtale på msn i skrivende stund.. Det er mulig dette går mer under fjortislogikk enn kvinnelogikk, men det er da en kvinne som skriver og jeg føler jeg er nødt til å få delt dette med noen:

 

Vi har altså en samtale som dør ut, og plutselig begynner den igjen slik:

J: duu hvor lang har du?

G: hvor lang hva?

J: tiss *merkelig smiley her*

G: tror du virkelig jeg vil svare?

J: Ja, hvorfor ikke?

G: Fordi det er personlig :)

*samtalen sporer av, men plutselig:*

J: Meeeen du? :D

G: Ja?

J: visst du ikke vil si hvor lang *penis-smiley her* din er så betyr jo det at du har liten :)

G: å? -.-

G: det er veldig interessant at du skal si dette :) Hva om jeg fortalte det til deg men løy?

J: *overdreven "heahea"-latter i caps lock*

G: Mener du, helt alvorlig, at alle menn/gutter som ikke vil oppgi hvor lang penisen deres er, garantert har en liten penis?

J: *overdreven "heahea"-latter i caps lock* nå er du redd for at jeg skal tro du har liten..

G: du skuffer meg. Dette hadde jeg ikke forventet av en 17-åring.

J: Hvorfor?

 

Er det bare jeg som ikke svarer på sånne spørsmål? Er altså en gammel bekjent jeg aldri snakker med lenger og som jeg ikke har sett irl på flere måneder. Makan :no:

Du var gravalvorlig og virket som en grinebiter, tipper hun kicket bra av det!

Lenke til kommentar

Hvorfor kaller du det kvinnelogikk? Du tok jo tross alt på rompa hennes... Og når du også sier det på feil måte, du kalte henne faktisk for en kødd sånn jeg ser det. "Som en spøk" heter det, "For en kødd" tolker jeg som "For en tulling". "Kødd" og "Kødda" er slæng, men jeg vil fortsatt si betydningen er helt forskjellig.

 

Hvis vi skal gå videre med tankegangen din:

 

J: "Martin" tok meg på puppa istad!

G: Det var bare en spøk...

J: Jammen da er det greit vettu! Kna litt mer du ... men bare som en spøk.

 

...

Lenke til kommentar
Kødd=penis

 

Hva har dette med noe som helst å gjøre?

 

Hvorfor kaller du det kvinnelogikk? Du tok jo tross alt på rompa hennes... Og når du også sier det på feil måte, du kalte henne faktisk for en kødd sånn jeg ser det. "Som en spøk" heter det, "For en kødd" tolker jeg som "For en tulling". "Kødd" og "Kødda" er slæng, men jeg vil fortsatt si betydningen er helt forskjellig.
Lenke til kommentar
Hvorfor kaller du det kvinnelogikk? Du tok jo tross alt på rompa hennes... Og når du også sier det på feil måte, du kalte henne faktisk for en kødd sånn jeg ser det. "Som en spøk" heter det, "For en kødd" tolker jeg som "For en tulling". "Kødd" og "Kødda" er slæng, men jeg vil fortsatt si betydningen er helt forskjellig.

 

...

 

Det var ikke jeg.. Jenten i dette tilfelle er dama mi, og ble tatt på ræva av en i parallellklassen..

Endret av CSW
Lenke til kommentar

Jente som er vant til å få det som hun vil, og har allerede én slave:

 

Jente: Stryk meg sånn på håret du også.

Jeg: Nei.

Jente: Jo.

Jeg: Jeg vil ikke bruke opp kreftene mine på å stryke håret ditt.

Jente: HVA?! Vet du hvor godt det er, eller?!

Jeg: Stryk håret mitt først da.

Jente: Nei, det er ikke noe godt med kort hår.

Lenke til kommentar
Jente som er vant til å få det som hun vil, og har allerede én slave:

 

Jente: Stryk meg sånn på håret du også.

Jeg: Nei.

Jente: Jo.

Jeg: Jeg vil ikke bruke opp kreftene mine på å stryke håret ditt.

Jente: HVA?! Vet du hvor godt det er, eller?!

Jeg: Stryk håret mitt først da.

Jente: Nei, det er ikke noe godt med kort hår.

Hahaha, den er helt sykt vanlig på skolen min, enten det er stryking på armen, håret, musa eller whatever.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...